Pelekat Kenderaan Pelajar UiTM 2017



Assalamualaikum dan salam sejahtera



Tahun baru , bermakna pelekat kenderaan juga bertukar wajah. Aku pernah menghasilkan entri tentang cara-cara memohon pelekat kenderaan UiTM pada suatu ketika dahulu. Jadi, aku menggunakan cara yang sama juga untuk memohon. Senang dan mudah.

Bayaran juga sama iaitu hanya RM2.00 untuk satu pelekat. Selain itu, polis bantuan yang berada di kaunter juga sangat positif dan mesra. Itu yang aku suka pada mereka, mungkin kerana aku tidak pernah berhadapan dengan polis bantuan yang cepat marah? Kepada yang mempunyai masalah atau pengalaman dengan polis bantuan yang tidak mesra bolehlah cerita diruangan komen ya.

Apa-apa pun urusan aku di kaunter polis bantuan UiTM Shah Alam sangat mudah. Sudahlah tiada ramai orang ,jadi hanya perlu ke kaunter pengambilan pelekat sahaja. Bayar RM2.00, polis bantuan itu akan menulis nombor pendaftaran kenderaan kemudian selesai. 

Kepada anda yang ingin memohon pelekat kenderaan bolehlah ke entri yang aku berikan linknya di bawah.



Sekian. 

13 Comments

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


  1. Rindu dekat Uitm. Sis apply utk last 2 sem jer stiker tu. 😊

    ReplyDelete
  2. Smart sticker baru ni. Rindu betul dekat uitm. Pejam celik pejam celik dah 4 tahun tinggalkan UiTM dihatiku.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ohh , alumni la skrg? tapi rasanya sticker 2016 lagi smart kut.

      Delete
  3. Wah stylo sticker baru. Mai dulu apply pahtu lepas habis exam baru lulus, dah la semester akhir,tak pegi ambil pun,, nasib tak kena clamp, hehehe.

    Salam 1 UiTM :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha , tu la stylo la jugak. awalanya saya tk nak apply , tapi takut kena clamp , so lebih baik apply je daripada kena saman nnti.

      Delete
  4. kalo pelajar bukan nr bole dpt x sticker kereta?

    ReplyDelete

Post a Comment

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


Post a Comment

Previous Post Next Post