Alcatroz Airwave 300 Wireless Bluetooth Headphones with Micro-SD MP3 playing function






Assalamualaikum dan salam sejahtera


Hi semua! Baiklah, kali ini aku nak cerita pasal satu headphone yang dibeli di Lazada! Sebuah headphone yang aku kira harganya berpatutan dan juga kualiti yang bagus setelah hampir sebulan menggunakannya.

Walaupun dari segi rekabentuknya kelihatan lucu kerana warna dan beberapa aspek lain kelihatan kurang sedikit berbanding headphone yang lain, tetapi kualiti bunyi yang dikeluarkan sangatlah bagus. Setiap aspek bunyi yang aku inginkan dapat dicapai setelah menggunakan headphone ini.


Harga kurang daripada RM30 merupakan satu kelebihan utama kerana harganya yang terlampau murah! Sebenarnya agak sukar untuk aku membeli barang di Lazada yang menawarkan harga yang murah tetapi setelah membaca review dan juga membuat sedikit penyelidikan, akhirnya aku memilih untuk membeli dan ternyata ianya sangat berbaloi!

Sekian.

0 Comments

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


Post a Comment

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


Post a Comment (0)

Previous Post Next Post