F You : Baju Sekolah


Assalamualaikum dan salam sejahtera.
Gambar yang angah dapat daripada Himpunan Cerita Lawak ,bagaimana perasaan anda? Bukankah itu baju sekolah??Perkataan apa yang tertulis pada bajunya itu?Apakah semua ini??

Apakata korang bagi pendapat korang di komen :D 

11 comments:

  1. Tak sayang baju ke ? Rugi duit parent beli baju .

    ReplyDelete
  2. Dah jadi kebiasaan pulak bdak2 zaman skrang ni. bila dah abes skola mula la mcm2 yg dorang buat. Selalu sgt dah jumpa mcm ni . klau dorang buat sign nma dorang utk kenangan . takpe la jugakk. hmm

    ReplyDelete
  3. tak reti nak hargai baju yang kita guna untuk cari ilmu . --'

    ReplyDelete
  4. zaman sekarang. macam-macam.. dulu dan sekarang. sheila rasa sayang nak conteng baju. kotor kena pen pun dah rasa nak balik rumah terus cuci sampai bersih...

    ReplyDelete
  5. isk...memang tak betol dah berbudak sekarang nie...
    mungkin kehabisan kertas kot..hahaha

    ReplyDelete
  6. Kalau nak buat autograf pun berpada-padalah.

    ReplyDelete
  7. Ni mesti budak nak habis sekolah. Tapi apalah buu yg ada sampai baju nak dicontengnya..

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


Powered by Blogger.