Ranking Semasa Pengomen Tegar DJH : 14.5.2014


Assalamualaikum dan salam sejahtera.
Hari ini angah nak update ranking semasa pengomen tegar blog DJH. Alhamdulillah..Ada peningkatan dalam jumlah komen daripada rakan-rakan blogger. Apa yang angah dapat jelaskan adalah,angah sekarang ini sedang berusaha untuk kembali aktif seperti tahun lepas. Ketika angah aktif dan rancak berblogging.
Alhamdulillah,sokongan dan dorongan anda membuatkan angah rasa lebih bersemangat untuk update blog. Terima Kasih rakan-rakan.. 


Di tempat pertama masih unggul di tangga teratas ialah blogger Muhammad Khairuddin Lim,dan diikuti rapat oleh blogger Kathy R'bain. Manakala seterusnya ialah blogger Norhasniza Khalid,Asha Lya,Farah Waheda Wahid,Wafi Remli,Wan Maruzen Wan Husain,Fxrizxx exo,Akif Imtiyaz dan juga Syira Lokman.

Carta seterusnya diikuti dengan blogger Kisah Si Dairy. Blogger seterusnya ialah Sukma Haron,Cik Itah,Jia Rizaira,Mohd Selim Zainal,Zulhilmi Tempoyak,Cikla Shahril,Ian Faizal,Jazz Lover dan Mar Mansor.
Blogger yang baru masuk carta : Jazz Lover,Ian Faizal,Zulhilmi Tempoyak,Mohd Selim Zainal,Fxrizxx exo,Akif Imtiyaz
Blogger yang terkeluar carta : Nurfaezah Abdullah,PakcikLie,AyuInsyirah,Karimah Zulkafli,Normie Nieza
 Terima kasih diucapkan kepada semua blogger yang sudi memberikan komen yang bernas di setiap entry yang angah hasilkan. Tak lupa juga,terima kasih kerana membuatkan angah lebih bersemangat untuk berblogging...
Sekian. 

5 Comments

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


Post a Comment

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


Post a Comment

Previous Post Next Post