Juri Tetap Maharaja Lawak Mega 2014


Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Semalam telah berlangsungnya  Maharaja Lawak Mega 2014 untuk minggu pertama. 15 kumpulan telah beraksi pada malam semalam. Dua kumpulan telah tersingkir iaitu kumpulan Kepoh dan juga kumpulan Sayot. Masih ladi dipengacarakan oleh pengacara sensasi iaitu AC Mizal.
Apa yang nak diberitahukan ialah senarai Juri Tetap untuk musim kali ini.


Dato Jalaludin Hassan


Fazura


Taufik Batisah


Farah Quinn

Menarik bukan? Juri kali ini adalah daripada mereka yang berbeza bidang dan mereka bukanlah seorang pelawak. Dari Malaysia,pelakon terkenal Dato Jalaludin Hassan dan juga pelakon cantik terkenal Nur Fazura. Manakala daripada Singapura pula ialah penyanyi popular di sana iaitu Taufik Batisah. Dari negara seberang a.k.a Indonesia pula ialah Farah Quinn yang dipercayai ialah seorang cheff.
Pendapat angah sendiri ialah kebanyakan kumpulan pada minggu pertama memberi persembahan yang bagus. Cuma ada beberapa kumpulan yang hambar.Apa-apa pun kita dapat melihat kelainan yang baru bila melihat ramai pelawak-pelawak baru dalam arena ini. 
Sekian.

Sumber Gambar : Facebook Maharaja Lawak

 

2 Comments

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


  1. Jalaluddin Hassan tetap maintain cara cakapnya
    Macam iklan beras pula rasa

    ReplyDelete
  2. Ada kumpulan yang saya rasa tak layak dan tak suka untuk melihat persembahan mereka.

    Dan harap peserta yang gunakan lawak nakal yang tidak sesuai dengan kanak-kanak menonton

    ReplyDelete

Post a Comment

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


Post a Comment

Previous Post Next Post