Feel Bored?



Assalamualaikum dan salam sejahtera.



Alhamdulillah , angah diberi kesempatan untuk update entry untuk kali ini. Sebenarnya  , semakin hari , angah semakin tak sabar untuk aktif sepenuhnya berblogging. Sememangnya inilah yang angah tunggu - tunggu kan selama ini. Seharian hanya berblogging sahaja.
Tetapi , sekarang belum tiba lagi masanya. Masih lagi berbaki 2 minggu sebelum angah betul2 selesai untuk semester 4 ini. Ada lagi 3 exam besar dan beberapa assignment yang perlu dihantar dan disiapkan terlebih dahulu.
Stress?? Sudah semestinya , tetapi alhamdulillah , bila kita dapat kawal stress kita , in shaa Allah , segalanya akan berjalan dengan lancar. Angah harap agar semester ini akan menjadi kenangan. Memandangkan pelbagai perkara yang angah lalui sepanjang semester ini.
 Kalau ketika di awal semester , angah rasakan semester ini tersangatlah susah dan lambat nak habis. Tup tup dah nak habis dah semester ni. Yeah!!! Seronok sangat. Tapi , untuk semester terakhir , ia merupakan mimpi ngeri bagi sesiapa sahaja memandangkan ia merupakan semester akhir , satu projek akhir perlu dilakukan iaitu RECITAL.
Sekian. 

0 Comments

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


Post a Comment

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


Post a Comment (0)

Previous Post Next Post