Busy. Muet. Exam.


Assalamualaikum dan salam sejahtera



Angah nak cerita apa yang terjadi dan akan terjadi selepas cuti raya yang baru saja habis beberapa hari lepas. Sememangnya sekarang ini angah berada dalam dilema. Sama ada nak teruskan atau berhenti. Berhenti apa"? Entahlah. Apa yang penting, sekarang angah di dalam pertengahan semester. Bermakna ada lagi separuh semester sebelum angah selesai untuk semester terakhir ini.
Pertama, hari sabtu iaitu semalam angah telah selesai menjalani ujian Reading, Writing dan juga Listening untuk peperiksaan MUET sesi Julai 2015. Alhamdulillah, segala-galanya berjalan lancar. Study? Angah study dengan kawan-kawan angah sehari sebelum peperiksaan tersebut. Hehe.
Kemudian minggu hadapan, angah ada exam pada hari selasa, rabu dan khamis. Hari selasa adalah exam Percussion Method, manakala hari Rabu ialah exam Clarinet, Principal. Manakala hari khamis pula ialah exam orchestra. Sememangnya minggu yang memenatkan. 
Tinggal beberapa minggu sahaja lagi sebelum angah ke persembahan terakhir iaitu Recital yang wajib dilakukan oleh semua pelajar untuk graduate pada masanya. Recital ialah konsert yang dipersembahkan oleh kita sendiri untuk selama hampir 30 minit di hadapan pensyarah dan juga pelajar.

Sekian. 
 

1 Comments

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


Post a Comment

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


Post a Comment

Previous Post Next Post