Poster Promosi Anugerah Juara Lagu 31 Gempak !!



Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Anugerah Juara Lagu yang ke 31 kembali lagi. Bakal berlangsung pada ahad malam ini, 12 lagu telah terpilih untuk bertanding pada hari tersebut. Aku sudah beberapa tahun belakang ini dah lama tak mengikuti anugerah ini sejak Dato Siti Nurhaliza sudah tidak bertanding.
Apa yang menarik perhatian aku adalah promosi anugerah ini dengan bertemakan Cerita Dalam Lagu , mereka menggunakan promosi dengan poster yang cantik. Persis seperti poster sebuah filem. Boleh aku katakan posternya lebih cantik dan menarik berbanding poster filem malaysia di luar sana.
Jom kita lihat 12 poster tersebut.


Black : Anugerah Terindah


Hazama & The Penglipurlara : Di Amaran Mama


Khalifah : Hang Pi Mana


Syamsul Yusof ft Mawi : Kalah Dalam Menang


Aiman Tino : Ku Rela Di Benci


Dayang Nur Faizah : Lelaki Teragung


Akim & The Majistret : Obses


Shila Amzah & Alif Satar : Selamanya Cinta


Awi Rafael & Elizabeth Tan : Setia


Projector Band : Sudah Ku Tahu


Suffian Suhaimi : Terakhir


Misha Omar & Hafiz Suip : Terimaku Seadanya


Apa -apa pun aku ucapkan semoga berjaya kepada smeua yang bertanding. Nampaknya macam ada kategori di situ iaitu duet, berkumpulan dan solo. Haha. Kepada yang menang kelak, tahniah dan kepada yang tidak berjaya cuba lagi hasilkan karya yang berkualiti.

Sekian. 

1 Comments

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


Post a Comment

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


Post a Comment

Previous Post Next Post