828 realme Fans Festival | Penuh Tarikan Menarik!

Assalamualaikum dan salam sejahtera


828 REALME FANS FESTIVAL | PENUH TARIKAN MENARIK! | Kali ini aku nak kongsikan dengan anda semua tentang realme. Ya, antara jenama peranti pintar yang semakin meningkat naik dan kali ini realme bakal mengadakan 828 realme Fans Festival. In shaa Allah aku akan kongsikan apa yang menarik dan bakal anda lihat sepanjang festival ini brrlangsung.

828 realme Fans Festival

realme Fans Festival bakal berlangsung pada 28, 29 dan 30 Ogos ini dan pelbagai aktiviti menarik yang tersedia untuk para pengunjung. 

828 realme Fans Festival ini akan diadakan di realme Design Studio dan alhamdulillah, aku berpeluang untuk rasa dan alami pengalaman di sini pada hari pelancaran Design Studio ini. Mengenai realme Design Studio, hanya 20 hari sahaja diambil untuk menyiapkan keseluruhan Design Studio ini. 

Balik kepada realme 828 Fans Festival, antara jenama popular yang turut sama menjayakan 828 realme Fans Festival adalah seperti Laneige, Sunway Lagoon, Lazada, Shopee, Nene Chicken, Nerduit, Eggette Lab, BaWangaChaji dan Dissy.

Apa yang lagi seronok adalah peminat atau fans boleh berpeluang untuk terima pelbagai goodie bags, voucher wang tunai, rebate vouchers, kupon makanan percuma, kupon aiskrim dan pelbagai lagi.

AKTIVITI MENARIK

Satu lagi yang menarik dan memang awesome adalah aktiviti yang ditawarkan di festival ini. Antaranya maze string, paint cup, spinning wheel, The Chicken Spy,  DIY Eggete Workshop, mannequin artwork showcase, selfie check-in , Wonderful Wallet RM1 dan Tiktok Challenge. Semua aktiviti ini disediakan sepanjang festival ini berlangsung.

PERSEMBAHAN ARTIS?

Ya, ada persembahan artis juga sepanjang festival ini berlangsung. Antara artis yang terlibat menjayakan festival ini seperti Bungaisme, Sophia Liana, Noki ft Loca B, Yonnyboi, IamNeeta, SOG (Sekumpulan Orang Nakal), Sufian Suhaimi, Floor88 dan Zynakal.

CARA NAK SERTAI REALME 828 FANS FESTIVAL?

Mudah sahaja, hanya perlu daftar di link yang akan diberikan dibawah. Untuk mereka yanf nak rasai festival ini dirumah, anda boleh lihat melalui livestream di  Facebook realme Malaysia


Link Pendaftaran :  


PELANCARAN PERANTI PINTAR

Dalam majlis yang sama juga, realme melancarkan peranti pintar terbaru iaitu realme C12 dan juga realme Buds Classic.

realme C12 hadir dengan 6000mAH Mega Battery,  triple camera setup. Selain itu, realme C12 ini juga tampil dengan cip pemprosesan 64bit octa-core MediaTek Helio G35. 


Sekian


#DareToBerealme⁣
#DareToBe6000mAh⁣
#DareToBeMYerealme⁣
#ShotOnrealmeC12⁣
#realmeFanFestival

4 Comments

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


  1. wow bestnya..menarik ni. siapa suka event teknologi mcm ni better join

    ReplyDelete
  2. comfirm meriah ni nanti..
    Tapi jangan lupa jaga jarak..
    event macam ni mesti crowded punya lah..

    ReplyDelete
  3. love to join this kind of event but its far away from penang :(

    ReplyDelete

Post a Comment

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


Post a Comment

Previous Post Next Post