realme Lancarkan New Experience Store Terbaru di Sunway Pyramid!

Assalamualaikum dan salam sejahtera



realme Lancarkan New Experience Store Terbaru di Sunway Pyramid| Siapa pengguna barangan keluaran realme? Pastinya ramai pengguna peranti keluaran realme di Malaysia termasuklah aku sendiri. Hingga kini sudah tiga peranti atau produk realme yang aku miliki. 

realme Malaysia baru-baru ini melancarkan pembukaan new experience store di pusat beli belah Sunway Piramid. Majlis pelancaran penuh gilang - gemilang ini telah diadakan pada 18 September yang lalu. 



“Today, we have upgraded our image store into a new experience store at Sunway Pyramid to accommodate our realme fans with a comfortable environment while experiencing realme’s smart ecosystem. We would like to thank our fans as well as our realmedia friends who have supported us throughout the Dare to Leap journey in order to achieve such a milestone and achievement,” said Tiffany Teh, Brand Manager of realme Malaysia.

Pelbagai aktiviti menarik diadakan sepanjang majlis pembukaan khas untuk para pelanggan, antaranya Fitness Challenge, Super Check In Lucky Draw dan CLAW dimana peserta yang menang bakal memenangi pelbagai hadiah menarik. Antara hadiah yang tersenarai adalah realme X3 SuperZoom, realme Band, realme Buds Air, realme Power Bank dan realme Luggage. 




Selain itu,  pada hari pelancaran juga diadakan diskaun iaitu 50% Purchade With Puchase (PWP) untuk beberapa produl reame yang terpilih. Yang lagi menarik juga adalah ada diskaun sehingga 20% juga untuk produk Alot realme di sini! 

Untuk tahu lebih lanjut tentang realme dan ptomosi, anda boleh terus ke Facebook page mereka dan juga instagram mereka di @realmemalaysia

Sekian


2 Comments

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


Post a Comment

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


Post a Comment

Previous Post Next Post