Medisana Dianugerahkan Emas oleh The German Brand Award 2022 - Diiktiraf untuk Excellent Brand Management

Assalamualaikum dan salam sejahtera


Diraikan selama 40 tahun untuk komitmennya dalam penjagaan kesihatan di rumah, medisana, salah satu pakar terkemuka dalam pasaran penjagaan kesihatan rumah telah memenangi German Brand Award 2022, salah satu anugerah jenama paling utama di Jerman. Hadiah paling berprestij itu mengiktiraf syarikat yang menonjol dalam persaingan melalui pengurusan jenama  mereka, kempen yang mampan dan projek pemasaran yang luar biasa. Buat kali kelima berturut-turut, medisana mengagumkan pada juri pakar yang terdiri daripada pakar terbaik dengan kekuatan inovatif dan penjenamaan yang cemerlang. 

medisana telah dianugerahkan hadiah emas dalam kategori "Excellence in Brand Strategy and Cratio: Brand Strategy -B2C ''. 

“Kualiti bagi kehadiran digital bagi syarikat menjadi semakin penting. Cara terbaik untuk menarik golongan muda khususnya adalah melalui laman web syarikat dan saluran media sosial yang relevan. Selama bertahun-tahun, medisana telah meletakkan mereka sebagai pakar dalam produk penjagaan kesihatan. Dalam perkembangan digital syarikat pula, mereka telah merombak laman web dan majalah dalam talian. Hasilnya adalah reka bentuk kontemporari, mesra pengguna yang mengalu-alukan pengguna dengan mood asasnya yang terang, aksen warna yang kuat dan imej yang optimistik. Identiti jenama yang teratur dan mengikut trend terkini dari segi bentuk dan kandungan,”begitulah bagaimana juri menjelaskan keputusan mereka. 

Sebagai pakar dalam produk penjagaan kesihatan, medisana sentiasa mewujudkan trend baharu untuk pasaran kesihatan dan penjagaan kesihatan. Terima kasih kepada kepakaran kesihatan holistiknya, syarikat yang berpangkalan di Neuss melihat mereka sebagai jenama yang inovatif dan menghadapi masa depan dengan trend pasaran semasa dan produk baharu, membantu bilangan orang yang semakin meningkat untuk mengambil berat terhadap kesihatan dan kesejahteraan mereka tangan mereka sendiri.

“Mempromosikan kesihatan orang ramai adalah matlamat yang mencabar, dan di sini di medisana itulah yang kami sasa untuk dilakukan. Kami terus berusaha untuk pembangunan, pembuatan dan pemasaran produk penjagaan kesihatan. Kami mahu produk ini membantu lebih ramai orang untuk mengambil berat akan kesihatan mereka sendiri dan merawat diri mereka sendiri tanpa risiko,” kata Anja Schimmelpfennig, Pengarah unit perniagaan Bukan Perubatan & Pemasaran di medisana.




The German Brand Award digunakan oleh German Design Council dan German Brand Institute untuk memberi penghormatan kepada jenama yang berjaya untuk pengurusan jenama mereka yang cemerlang. Matlamatnya adalah untuk mengukuhkan kepentingan penjenamaan sebagai faktor kejayaan korporat yang menentukan dalam persekitaran persaingan nasional dan antarabangsa. Anugerah ini mengiktiraf jenama secara holistik, berasas dan neutral, dan dengan itu menyerlahkan penjenamaan yang berjaya dengan cara yang unik. Ia dibahagikan kepada dua kategori menyeluruh: kategori "Excellent Brands" mengiktiraf jenama produk dan jenama korporat terbaik dalam setiap industri, manakala kategori "Excellence in Brand Strategy and Creation" memilih jenama terbaik dalam setiap disiplin individu.

Kriteria dan kategori dalam German Brand Award mengambil kira pelbagai aspek pengurusan jenama profesional. Sekalipun dicalonkan untuk anugerah itu adalah satu penghormatan, kerana hanya syarikat yang telah dipilih oleh German Brand Institute, peninjau jenama dan jawatankuasa pakarnya boleh mengambil bahagian. Proses ini memastikan kebebasan dan juga kecemerlangan anugerah.


Dapatkan maklumat lanjut tentang German Brand Award di www.german-brand-award.com.

Di Malaysia, produk medisana boleh didapati di farmasi terkemuka dan bebas di seluruh negara. Untuk maklumat lanjut tentang medisana dan rangkaian produknya, sila layari:

Laman Web :   www.medisana.com.my

0 Comments

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


Post a Comment

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


Post a Comment (0)

Previous Post Next Post