8,000,000 dan Alhamdulillah

Aerill Hassan
3
Assalamualaikum dan salam sejahtera

8,000,000 dan Alhamdulillah

Alhamdulillah, pada hujung bulan Mei yang lalu pengunjung atau pageview blog aerill.com ini telah mencapai angka 8,000,000. Jutaan terima kasih diucapkan buat semua yang hadir dan membaca artikel di dalam blog ini. Semoga artikel yang anda baca adalah artikel yang memberi manfaat untuk anda.



Sebenarnya untuk mencapai angka sejuta seterusnya setelah mencapai angka 7 juta adalah agak sukar. Pageview adalah tidak menentu tiap bulan. Ada yang bagus, dan ada yang agak kurang. Pelbagai cara dilakukan untuk mencuba menaikkan pageview & alhamdulillah ada beberapa perubahan yang boleh dilihat.

8,000,000 dan Alhamdulillah

Dibina sejak tahun 2010, sehingga kini sudah 14 tahun blog aerill.com ini berfungsi. pelbagai nama telah digunakan, daripada ber .blogspot.com sehinggalah ke .com. Alhamdulillah. Sehingga kini, aku cuba untuk menulis dan berkongsi satu artikel setiap hari walaupun pada satu ketika ia adalah perkara mudah. 

Sekali lagi, terima kasih diucapkan kepada para pembaca yang hadir ke blog aerill.com ini. Semoga semakin banyak artikel aku boleh tulis dan kongsi untuk anda semua.

SEKIAN
Tags

Post a Comment

3Comments

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


Post a Comment

#buttons=(Ok, Go it!) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Ok, Go it!