Terjerit-jerit!!

Assalamualaikum... 

Hari ni hari jumaat.Sape yg tak tau kan?? Haha..btw.hari ni adalah first day dlm bulan march..belakangan ni..angah tgok..ramai duk sibuk pasal bulan march..ada apa?? Rupanya baru angah tau!! 20 Mac tarikh yg sepatutnya angah takutkan..sebab? RESULT SPM!!!!!


Tersedar dari lamunan..haha...btw...takut sgt..sebab result nak keluar dah...tpi takpa..kita dah buat dah exam tu..hanya yg penting doa dan tawakal saja..


Tadi time pi semayang jumaat..rasa terkilan/marah/dan sakit telinga..nak tau sebab apa? Sebab Khatib tu bgi khutbah yg lebih menjurus kepada politik..sampaikan org2 yg tgh tido pun terkejut..bangun balik...dah la terjerit2...tension pun ada jgak...


Haha,perlukah politik sampaikan kedalam khutbah jumaat? Perlu?? entah..angah tak tau..tpi yg penting..ramai yg buat muka tension/x puas ati lepas habis solat..entahla..dunia2..


P/S : angah mungkin takda utk esok petang/lusa dan tulat...nanti angah ada balik :P

10 comments:

  1. hmm me to aku tkut gak khairil sama gak la wei tadi khutbah tu asyik khatib tu asyik kutuk pm kita ja aduhai cuba klu tak btul fitnah kan ....klu ya pun jgn la smpai msuk dlm khutbah bab politik ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la pasal..politik2..org macam kita ni amna la nak faham..lagipun x semua org yg pergi dgr khutbah tu faham betul2. :) Kan elok kalau khutbah fasal benda2 lain..

      Delete
  2. moga angah dpt result yg cemerlang...

    dh dekat nk election ni..biasa la..

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks!! tu la..dekat election sampaikan jadik macam ni! ish2

      Delete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


Powered by Blogger.