Ranking Semasa Pengomen Tegar Blog DJH : 5.9.2013




Assalamualaikum dan salam sejahtera.


Ini adalah senarai PENGOMEN TERBANYAK untuk sekarang!! Selama 30 hari sebelum tarikh hari ni.Kalau korang nak tgok,boleh scroll blog ni.sampai bawah..pastu bahagian kanan bawah sekali..ada tulis.So korang boleh klik.

Kat situ ada dipaparkan sebanyak 20 pengomen tegar blog DJH,tapi hanya 10 sahaja yg akan diambil kira!! :) So korang kena berusaha untuk dapatkan TOP 10 :) Bukan angah nak paksa,cuma lagi best kalau setiap entry ada komen.Btw angah jugak akan mengomen di blog korang..sebagai balasan!! :D Thanks

Sekian.

16 comments:

  1. okehh , bley la g bw kat blog diorang nie kan . hehe

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. taklah ramai sangat,hehe tapi dengan cara ni barulah kita punya blog akan lebih maju kan?? :)

      Delete
  3. memang hangat la angah ni...

    ReplyDelete
  4. lepas nie nak komen banyak2x lah..hahaha

    ReplyDelete
  5. Wahh ramainya..pas nie maw komen byk2 la ;)

    ReplyDelete
  6. Mereka semua nie, memang jari-jemari kaki komen.

    ReplyDelete
  7. Assalamualaikum angah. ramai komen sini. best2 :)

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


Powered by Blogger.