6 Pusingan..




Assalamualaikum dan salam sejahtera readers..Wah nampaknya hari ni berlalu dengan baik.Walaupun angah dah buat SOMETHING yg membuatkan angah rasa angat2 menyesal.Tapi dah macam mana..benda tu penting...

Apa apa pun..tadi leaps je angah update entry petang tadi..angah kena pergi ke kesatria.Program kokurikulum untuk pelajar2 Semester 1.So angah pun pergi la..Tau tak apa yg angah kena buat??


Angah kena lari 6 pusingan stadium ni!! Ya Allah..angah dah la tak pernah prektis pun sebelum ni.Di tambah dengan perut yg semakin buncit.Tapi alhamdulillah angah boleh jugak lari 6 pusingan :D
 

Penat?? Mmg penat sangat!! :) Tapi nak buat mcm mana?? dah nasib..tapi angah enjoy!! :D

Sekian.
 
 
 

2 comments:

  1. lari 6 pusingan tanpa memang hebat..aku kalo lari belum tentu sampai 3 pusingan dah lelah..penat~

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


Powered by Blogger.