Habiskan Duit Parents??



Assalamualaikum dan salam sejahtera.


Sekarang ni angah dalam perjalanan ke Kuala Lumpur.Untuk apa angah ke sana??Nak bercuti dengan keluarga??Nak jalan-jalan??Nak habiskan duit parents??

Sebenarnya angah ke sana hanya singgah sekejap je,sebab esok angah nak mendaftar di Kolej Meranti Uitm Shah Alam.Rasa macam sekejap je cuti semester ni.Tup tup dah habis cutinya.Alhamdulillah angah akan teruskan pengajian angah disana!
Untuk sem kali ini,angah akan teruskan perjuangan dalam bidang yg sama.Hehe,rasa tak sabar pulak nak boom kan semester ni.Maksud angah nak buat dengan lagi hebat.Berazam dengan hebat untuk berjaya!!
Opss..kenapa angah singgah ke KL,kenapa tak teruskan je perjalanan ke Shah Alam??
Sebenarnya kat KL ada maksu angah.Dia tinggal di situ,jadi angah dgn family akan singgah kat rumah dia untuk satu malam,kemudian baru bertolak ke Shah Alam.Alhamdulillah nasib baik ada family kat KL.
Sekian 

8 comments:

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


Powered by Blogger.