Melancong atau Melancung


Assalamualaikum dan salam sejahtera.
Pernahkah anda menjadi seorang pelancong??Bagaimana perasaan anda??Sure best kan??Pernah ke luar negara??Lagi best.Angah tak pernah ke luar negara.Takpe,insyaAllah suatu masa nanti,dapat jugak angah menjejakkan kaki ke negara orang.
Teringin jugak nak tgok negara orang macam mana.Berbeza atau tak dengan negara ini. 




Sekian


8 comments:

  1. tak pernah lgi le hehe..takat cne2 ja.plg jauh pun kl hihi

    ReplyDelete
  2. Mmg teringin nk melancong..tp tkut naik kapal terbang.gayat..hee

    ReplyDelete
  3. hehehe.. x apa.. kalau ada rezeki angah pergi la melancong.. indonesia salah satu tempat pelancongan yg best, singapore atau pun filipina.. hehehe

    ReplyDelete
  4. IM teringin nak jejak kaki ke negara orang jugak..

    ReplyDelete
  5. so far sye pernah pergi jakarta je,angan2 nak pergi korea!haha..tp kalau dpt pergi thailand dgn filipina pon dah ok..org ckp sne shopping murah!

    ReplyDelete
  6. akak pun tringin nak melancong...

    ReplyDelete
  7. melancong sambil melencong.... study dulu... nnt dah kerja kumpul duit sendiri dan pegi melancong yea... :)

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


Powered by Blogger.