Ngeri : Makanan berlaukkan 'benda jijik.'

Nak tahu apa lauk yg jijik itu? Ini bukan lalat atau serangga biasa tetapi




*Apa pendapat anda?? Ya Allah,macam mana boleh tersesat dalam tu??Ni kalau2 tak perasan mesti dah gigit dah binatang tu.Ayoyo.

8 comments:

  1. eeii gelinya..makanan sapa nie.nak tkuar anak prut klau jumpa mcm nie

    ReplyDelete
  2. err euww :/ camne blh masuk dlm makanan tu.

    ReplyDelete
  3. eeeiii bahaya....kalau termakan mau mati...ularkan ada bisa

    ReplyDelete
  4. adoi..mcm ne boleh jd mcm tu?

    ReplyDelete
  5. kalau kita yang terkena tu . tak thu lah nak muntah balik atau tidak :3

    ReplyDelete
  6. Paling risau bila makan sayur yang bukan dimasak kat rumah. Selalunya dalam sayur yang susah nak perasan ada benda-benda macam ni.

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


Powered by Blogger.