Review Blog Ohsem Bertuah



Assalamualaikum dan salam sejahtera.
Angah tengah free lagi hari ni,so tanpa melengahkan masa yg terluang,angah nak review blog yg terpilih.Blog mana yg terpilih eh??Jeng jeng jeng.

Blog yang angah nak review ni merupakan blog pelancongan rasanya.Sebab apa?Banyak tempat-tempat menarik yang diceritakan dalam entry2nya seperti entry yan terbarunya iaitu Kawah Sikidang,Dieng Plateu .Kalau tgok dekat atas bog tu pun ada tulis,KAKI TRAVEL,dan sudah tentunya blogger ini merupakan seorang kaki travel yang hebat!
Pendapat angah adalah,kalau blog ni ada header yg menarik dan best,tentu lagi menarik blog ni.Selain tu,blog ni agak panjang ke bawah dan meleret.Kalau boleh buat Read More,mungkin boleh cepatkan loading blog??Yang lain rasanya dah oke!Selamat maju jaya diucapkan.Terima kasih.  KLIK SINI UNTUK KE BLOG INI


Blog seterusnya yang angah nak review adalah blog ini.Rasanya blogskin kut.Blog yang cantik ini pada awalnya angah ingat ke blog perempuan,bila godek2 lagi rupanya blog budak lelaki.Dan yang menariknya budak lelaki itu adalah junior sekolah angah.Haha.Sungguh tak sangka.
Pendapat angah tentang blog ini,blog yg menarik dengan header yg comel,cuma macam biasa angah tak suka blog yg ada lagu,sebab lagu tu agak mengganggu.Mungkin boleh perbaiki lagi.Teruskan berblogging,lupakan apa yang orang kata! :D KLIK SINI UNTUK KE BLOG INI
Selesai sudah angah mereview 2 blog bertuah ini.Siapa sangka??Berjumpa junior melalui review blog.SANGAT TAK SANGKA.
Apa-apapun bila kita direview tak bermakna blog kita teruk atau buruk.Sebenarnya blog kita adalah kehendak kita.Macam blog angah ni,dah lama tak kena review!! :(

9 Comments

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


  1. tahniah untuk blog yg bertuah.. blog sy yg tersenarai dlm 25 blog utk blogwalking (#24) tu pun dah cukup happy. tqvm ye.. :)

    ReplyDelete
  2. wah... bila ada org review blog baru kita tahu apa pndangan org thdap blog kita ni... dri ditu baru la kita tahu apa yang orang suka dan tak suka dengan entri d blog... dgn komen yang membina kita boleh perbaiki blog kita ke arah yang lebih baik... inshaaAllah.. :D

    ReplyDelete
  3. Tqvm....akan diambil kira...beri sedikit masa untuk maju ke depan.

    ReplyDelete
  4. Angah...boleh bagi cara macam mana nak buat read more...entri read more...

    ReplyDelete
  5. jemput join :)
    http://nurulzayani.blogspot.com/2013/11/segmen-blog-review-by-zayani-zulkiffli.html

    ReplyDelete
  6. Wahh. Blog travel. IM selalu melawat blog ni :)

    ReplyDelete

Post a Comment

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


Post a Comment

Previous Post Next Post