Wajah Baru 2014



Assalamualaikum dan salam sejahtera.


Alhamdulillah,selesai sudah mengedit blog sendiri.Jadi,inilah hasilnya.Mungkin tak sehebat mana pun,asalkan angah puas hati sudah...
Tema Blog 2014
Angah memilih warna merah,hitam dan kelabu sebagai tema blog untuk kali ini.Kerana apa?Warna merah menunjukkan kegarangan angah untuk beraksi dalam dunia blogging dengan lebih agresif pada masa akan datang.Selain itu,warna putih dilihat lebih menyerlah berbanding warna lain,kerana warna putih lebih mesra pembaca.Takkan nak guna warna gelap sebagai background?? hehe..
Header baru??Inspirasi??
Header baru kali ini taklah baru sangat.Sebab apa?Angah masih mengekalkan imej remaja lelaki dengan tulisan Diari Jejaka Hangat.Selain itu,angah ada meletakkan imej smiley muka yang pelbagai untuk menunjukkan  reaksi yang pelbagai dalam setiap entry yang angah hasilkan.
Perubahan lain??
Angah telah membuat suatu ruang di sidebar iaitu statistik DJH.Di situ dipaparkan Online Users/NetworkedBlogs/AlexaRank/Busukorg/Tinjau.net. Pembaharuan juga dibuat pada Favicon blog.Selain itu,tiada perubahan yang lebih besar.


Ini adalah prestasinya setelah di lakukan pengeditan. 82/100,adalah agak baik manakala 2.98s untuk loading blog.Masih perlu diperbaiki.
Kata-kata terakhir??

Angah berharap agar anda semua sentiasa menyokong DJH,insya Allah.Sama-sama kita maju ke hadapan dalam dunia yang kita reka ini. :D 


20 Comments

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


  1. NICE .. Suka sgt tgk ..
    Nanti leh la singgah lg hehehe

    ReplyDelete
  2. wah,, best blog ni hehehe nyaman je lihat didalam nye hehe ;)
    lepas ni leh la tempah kat tuan blog ni hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima Kasih Ana Ahmad. Hehe,nak tempah??Masih belum terror,ni pun penat mencari tutorial nak edit :D

      Delete
  3. Wahh,cantik ^^

    dah follow sini :)
    http://farra-izzaty.blogspot.com/2013/12/kisah-ashabul-kahfi-kembara-palestin.html

    ReplyDelete
  4. nice.. tersusun cantik jew :)
    jgn lupe follow http://amisyutwins.blogspot.com/
    tq :)

    ReplyDelete
  5. akak pecinta merah,so i like..

    ReplyDelete

Post a Comment

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


Post a Comment

Previous Post Next Post