Dating dengan AWEK...



Assalamualaikum dan salam sejahtera.



Amboi gambar,haha.Nampak tak angah tengah bergambar dengan siapa? Itulah awek angah. Awek cantik.Dah lama angah bercinta dengan dia,sejak angah lahir,sampailah angah dah besar panjang. Siapakah awek cantik ini??
Ni lah kakak angah. Dia tua 3 tahun daripada angah. Satu-satunya kakak angah yang ada di dunia ini. Dulu time kecik-kecik selalu main dengan dia. Tapi bila dah meningkat besar,angah pula masuk asrama,so dah tak boleh nak sama-sama dah. Dan sekarang angah study kat Shah Alam,kakak angah pulak kerja kat KL. Jadi bolehlah angah nak jumpa dia,ataupun mintak dia belanja time dia gaji.
Ada sapa-sapa yang berminat dengan akak angah ni? Haha,sekarang angah tengah tunggu kakak angah ni kahwin dulu,lepas tu baru boleh angah nak kahwin. Aiyoo,asyik ingat nak kahwin je angah ni.
Sekian. 
 

7 comments:

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


Powered by Blogger.