Kawan Rapat : Gila-Gila!!






"Dengan kawan rapat je kita berani jadi gila-gila. 
Bila dengan orang lain,pendiam gila. Itulah istimewanya bestfriend  ;) "

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Angah nampak post ini dalam facebook. Setelah berfikir agak panjang,akhirnya angah juga turut bersetuju dengan fakta ini. Sememangnya dengan kawan rapat sahaja kita mampu menjadi gila-gila.  
Macam angah sendiri,pernah berkaroake dengan kawan rapat angah dekat tepi padang sekolah time waktu kelas prep. Tapi bila dengan kawan biasa,tak pernah pulak buat macam tu. Memang best bila dapat buat perkara gila-gila dengan kawan rapat.
Angah juga pernah dengan seorang kawan rapat angah ni,naik bas dengan KTM pastu dalam bas & KTM tu buat gila-gila dalam tu. Menyanyilah,apa lah... Haha. Tak ganggu orang lain pun,sebab memang dalam kedua-dua pengangkutan awam tu takda orang pun. Haha.

Tapi..

Part yang sedih ialah bila mana kena berpisah dengan kawan-kawan rapat tersebut. Bila mana angah belajar di tempat yang jauh dengan kawan-kawan angah. Semuanya belajar jauh-jauh. Nak jumpa??
Hanya ketika musim cuti sahaja. Sememangnya itulah yang paling menyedihkan. Kalau di kala sedang belajar,sememangnya hanya bersama teman sekuliah sahaja. Oleh itu,hargailah rakan-rakan baik anda.

Sekian. 

4 Comments

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


Post a Comment

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


Post a Comment

Previous Post Next Post