Perubahan di dalam blog.


Assalamualaikum dan salam sejahtera.



Untuk pengetahuan semua,angah ada membuat beberapa perubahan di dalam blog. Perubahan yang angah buat,yang diharap dapat memajukan lagi blog ini. In shaa Allah. Angah telah mencari beberapa tutorial dan juga tips daripada beberapa blogger terkenal. Selain itu,angah juga telah bertanya kepada beberapa orang blogger yang sudi memberikan tips-tips dan nasihat.
 Perubahan Pertama :-



Angah telah meletakkan Disclaimer diruangan bawah blog ini. Kenapa kena letak? Sebab ia merupakan salah satu tanda bahawa blog ini kepunyaan angah dan bukan kepunyaan orang lain.
 Perubahan Kedua :-


Angah telah meletakkan widget Entri Terbaik sebagai ganti untuk widget Entri Popular. Angah rasa widget yang baru adalah lebih baik kerana ianya adalah random post. Entri yang dipaparkan di situ ialah random,automatik mana-mana entri yang pernah angah hasilkan akan keluar disitu.
Ia memudahkan untuk para pembaca melihat entri-entri terdahulu. Selain itu,angah juga boleh mengimbau balik kenangan sewaktu menulis entri tersebut.
 Perubahan Ketiga :-


Angah juga telah meletakkan link untuk laman web yang menarik. Anda boleh klik dan lihat cerita-cerita di sebalik link-link tersebut. Sebenarnya ia adalah link 8Share milik angah sendiri. Jika anda klik,maka anda telah menyumbangkan RM0.20 untuk angah. Terima kasih kerana klik link tersebut.
Kesimpulannya :-

Angah harap beberapa perubahan kecil ini dapat menjadikan blog ini lebih maju kehadapan. In shaa Allah. Kalau anda ada beberapa cadangan untuk penambah baikkan,bolehlah beritahu angah ye.
Sekian terima kasih. 


10 Comments

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


Post a Comment

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


Post a Comment

Previous Post Next Post