Preview : Segmen Bloglist Disember DJH 2014




Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Untuk pengetahuan semua,angah akan adakan pencarian bloglist untuk bulan Disember 2014. Kalau sebelum ini,angah hanya mencari senarai bloglist di fanpage, kali ini angah mencari di blog pula. Bukannya apa,buat masa ini,angah nak gunakan medium blog semaksimum yang boleh. MUNGKIN  untuk bulan hadapan,angah akan menggunakan fanpage kembali.

Apa-apa pun,semua peserta yang join segmen Pencarian Bloglist akan menerima keuntungannya. Yang pasti,tiada syarat yang banyak diperlukan untuk join. Kerana apa? Kerana angah mahu segmen bloglist kali ini simple dan ringkas serta sesuai untuk semua blogger join,tanpa sebarang masalah.


Support sesama blogger.

Angah harap ramai blogger yang sudi join segmen kali ini. In shaa Allah,tak rugi kalau letak blog anda dalam senarai bloglist angah. In shaa Allah. Bila dah ada dalam bloglist angah,maka angah akan selalu lihat entry anda yang menarik itu. Kan bagus?? Selain itu,bila ada pembaca dalam blog angah yang terlihat entry anda di dalam bloglist,mereka juga akan lihat blog anda melalui bloglist tersebut. Kan satu kejayaaan menarik?

Nantikan entry segmennya. 

9 Comments

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


Post a Comment

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


Post a Comment

Previous Post Next Post