Siapa pengomen tegar?


Assalamualaikum dan salam sejahtera.



Sememangnya bila datang penghujung bulan,perkara yang akan angah tengok dahulu ialah siapakah yang menjadi pengomen tegar blog angah. Sebab apa? Sebab angah nak berikan sedikit penghargaan kepada beliau. 
Kadang-kadang kita kena beri juga penghargaan kepada mereka yang sudi mewarnai blog kita. Tanpa komen-komen mereka,maka sunyilah blog kita. Tak gitu? Apa- apa pun in shaa Allah,angah akan berikan yang terbaik untuk mereka yang menjadi pengomen tegar blog angah untuk bulan ini.
Sekian. 
 

15 comments:

  1. Betul tu, kadang2 mereka bukan nak hadiah tu cuma nak rasa dihargai je kan..

    ReplyDelete
  2. tahniah kepada pengomen tegar blog angah ni...betul tu angah...takpa pengomen, kurang serinya blog kita...^_^

    ReplyDelete
  3. melalui komen juga dapat mengeratkan ukhuwah antara blogger..

    ReplyDelete
  4. tiba-tiba pula rajin nak tinggalkan komen kat sini... :P

    ReplyDelete
  5. Bila ada yang sudi komen ..Kita easa tulisan kita tu dihargai kan Angah ..

    ReplyDelete

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


Powered by Blogger.