Semester 4 : Diploma Seni Muzik




Assalamualaikum dan salam sejahtera.


Alhamdulillah. Sudah masuk semester yang baru!! Perasaan angah bagaimana? Tetntulah rasa seronok sebab akan belajar perkara baru dan subjek-subjek baru. Walaubagaimanapun,minggu pertama ini angah sepertinya sudah hilang mood. Bukan hilang mood tapi macam something wrong.
Minggu pertama,angah dapat lihat bagaimana jadual kuliah semakin bagus. Bagus di sini bermaksud,banyak masa-masa kosong,memandangkan angah sudah tidak perlu mengambil subjek yang bukan subjek muzik. Bayangkan,untuk hari isnin ,angah hanya mempunyai satu kelas sahaja!! Terbaik!! 
Tapi dalam keseronokan,angah juga dapat berita kurang gembira,bila mana banyak subjek-subjek yang susah. Sebagai contohnya subjek Song writing,di mana setiap pelajar perlu membuat lagu sendiri. Di tambah lagi dengan subjek Conducting,di mana setiap orang perlu belajar menjadi seorang conductor orchestra.

Bagaimanapun,angah harap untuk semester yang baru ini,angah dapat hadapi cabarannya seperti semester-semester sudah. In shaa Allah.

Sekian. 


4 Comments

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


Post a Comment

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


Post a Comment

Previous Post Next Post