iprice : Tempat Shopping Online Terbaik !!!



Assalamualaikum dan salam sejahtera.

laman web , online , murah , terbaik

Apa itu iprice ?
iprice merupakan satu syarikat membeli belah online, yang menggabungkan beberapa jenama terkemuka di dalam industri beli belah online,di dalam satu laman web sahaja. Antara jenama - jenama yang menjadi tarikan di iprice ialah VINCCI ,Converse , Daikin ,Hisense dan lain-lain lagi.  
 iprice group berfungsi membantu pelanggan dalam urusan pembelian online yang kini sedang pesat membangun dengan pelbagai laman sesawang dan produk yang berbeza di pasaran. Kami di iprice akan menyediakan maklumat tentang jenama barangan dan juga menawarkan kod kupon diskaun yang boleh mencecah 70% daripada rakan niaga kami seperti Zalora, Lazada, Banana Repulic dan Romwe. 
Oleh itu , boleh dikatakan anda dapat membeli apa sahaja di iprice!!

Mengapa membeli belah di iprice terbaik??


murah , terbaik , barang murah

- kerana di iprice ,kita boleh lihat pelbagai barang yang dipamerkan dengan mudah. Senang untuk kita melihat setiap barang yang dijual. Selain itu , terdapat beberapa barangan yang diberikan potongan harga!! Terbaik!!


facebook, iprice , murah

- kerana pelbagai info di pamerkan di facebook. Senang untuk anda melihat setiap update yang ditunjukkan, mudah untuk anda membuat pilihan terhadap barang yang ingin dimiliki.


- apabila kita sign up , anda dapat menerima pelbagai promosi daripada iprice!! Terbaik. Anda dapat melihat pelbagai barangan yang dijual dengan harga yang berpatutan. Selain itu, pelbagai barang di tunjukkan di dalam email anda.


- bukan sahaja di facebook , email , dan juga laman web , ia juga dapat dilihat di dalam laman twitter!! Sememangnya iprice merupakan satu laman beli belah online yang terbaik!!

 MEMBELI BELAH DI iprice ?

Angah mengesyorkan anda , yang begitu minat untuk membeli belah agar melihat dahulu segala laman web yang berkaitan. In shaa Allah , selepas sahaja anda ke sana ,anda semestinya akan tertarik dengan barang yang dijual!! Angah pun rambang mata bila melihat pelbagai barang yang menarik dijual!!


Berminat? Lawati :- 

Laman Web : http://iprice.my/shop/
Facebook : https://www.facebook.com/ipriceMalaysia

Twitter :  https://twitter.com/ipriceMY

Sekian.

5 Comments

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


Post a Comment

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


Post a Comment

Previous Post Next Post