Pemenang Pencarian Bloglist Januari & Februari 2017

Assalamualaikum dan salam sejahtera.


Alhamdulillah. Selesai juga pencarian bloglist untuk bulan Januari & Februari 2017. Pencarian yang dijalankan hanya beberapa hari sahaja telah berjaya mengumpulkan seramai 35 peserta. Bermakna di sini , ada 35 blog yang telah menyertai pencarian ini. Walaubagaimanapun , hanya 15 blog sahaja yang akan dipilih daripada senarai peserta.
Pemilihan peserta adalah dengan menggunakan sahabat baik aku sendiri iaitu random.org. Jadi, kalau anda yang tak terpilih tu , bolehlah marah random.org ye. 
















Tahniah diucapkan kepada mereka yang terpilih untuk dimasukkan ke dalam bloglist blog aku untuk bulan Januari & Februari 2017. Terima kasih juga kepada mereka yang sudi sertai pencarian bloglist kali ini. Alhamdulillah. Untuk mereka yang tidak tahu no entri mereka, sila lihat SINI untuk melihat nombor entri anda.
Kepada mereka yang terpilih, dengan rasa rendah hati , aku ingin juga anda memasukkan blog ini ke dalam senarai blog anda. Terima kasih.

Sekian, terima kasih, 

7 Comments

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


Post a Comment

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


Post a Comment

Previous Post Next Post