Buat Duit Dengan Tok Syed



Assalamualaikum dan salam sejahtera



Alhamdulillah, hari ini aku nak berkongsi dengan anda semua tentang cara nak buat duit online. Di zaman yang mencabar sekarang ini, ramai yang mula mencari pendapatan melalui pelbagai cara, salah satunya adalah dengan menggunakan platform online sebagai salah satu punca pendapatan. 

Jadi di sini aku nak kongsi dengan anda semua cara untuk mendapatkan duit dengan kerja dari rumah dengan Marketplace Tok Syed, menerangkan serba sedikit tentang Marketplace Tok Syed dan juga buat duit online dengan sistem Marketplace Tok Syed ini.


Tentang Sistem Marketplace Tok Syed

Sistem ini terbuka kepada ahli sahaja.Sistem ini menyediakan platform e-dagang dan menawarkan pekerjaan dalam talian kepada ahli berdaftar. Jika anda ingin menjadi ahli berdaftar, maka daftar secara percuma sebagai "keahlian" di  >>SINI<<

Cara membuat duit melalui sistem ini :-

1.  Refer user lain melalui program affiliate

Buat duit dengan Affiliate -Melalui komisyen affiliate sehingga 3-tier. Di dalam sistem ini ada disediakan satu fungsi “maintenance” di mana melalui sistem “maintenance” ini, anda boleh mendapat komisyen affiliate dari mereka yang anda refer. Lagi ramai anda refer user ke platform ini, lagi banyak komisyen affiliate yang anda dapat. Dan yang best-nya ianya pasif setiap bulan selagi mana user tersebut aktif melakukan “maintenance” bulanan, termasuk juga anda. 

2. Jual beli di marketplace yang disediakan

Khas untuk para peniaga, di sini anda boleh listingkan produk anda untuk dijual pada user-user active yang ada di situ. Anda juga boleh gunakan platform ini sebagai platform e-commerce anda. Jadinya anda tidak perlu runsing lagiuntuk membina sistem jual beli (atau e commerce) anda yang complicated.


3. Buat Jobs di Marketplace 


          Antara job yang terdapat di dalam Marketplace Tok Syed


Klik Pada Gambar untuk lebih besar




Untuk mereka yang mencari kerja secara online dan ianya terbuka kepada online marketer,suri rumah,student,IM,Freelancer  ini adalah peluang anda kerana anda boleh menjana PASIF income hasil dari kerja-kerja online dengan hanya menggunakan satu platform sahaja. 

Antara kerja-kerja online yang dimaksudkan adalah seperti:

  • Post review di blog anda
  • Share post di wall FB anda
  • Like Page FB sesuatu perniagaan
  • Follow account instagram seseorang
  • Share URL di wall FB anda
  • Buat review produk di account social media anda
  • Blast msg di group Whatsapp di telefon anda
  • Dan banyak lagi..


Dan semua kerja-kerja di atas dibayar dengan kadar yang bersesuaian dengan kerjanya. Menarik kan?

Alhamdullilah, aku dah sertai Marketplace Tok Syed ini.  Dalam jangka masa satu malam aku dah berjaya membuat beberapa job dan berjaya mendapat RM15.00. Itu baru satu malam , cuba bayangkan bila satu bulan? Mesti banyak kan pendapatan ini? Banyak lagi job yang boleh anda dapat di Marketplace ini. Yang paling penting masa buat job ini adalah bukti yang kita telah buat job dan juga tidak lewat daripada jangka masa yang ditetapkan.



Income setakat ini



4. Jual produk Tok Syed sebagai pengedar dan dapat keuntungan runcit darinya.



Jika anda berminat untuk menjual produk Tok Syed anda perlu menghubungi mereka untuk step yang seterusnya.mereka akan membantu anda untuk jadi pengedar Tok Syed. Hubungi mereka melalui http://wasap.my/60168262990/Salam+Saya+Berminat+Jadi+Pengedar+TSD

...............................................................

Alhamdulillah , selesai juga anda membaca entri ini kan? Jadi , anda semua dah boleh mula untuk buat duit online dengan Tok Syed dengan mendaftar di sini - Daftar Buat Duit Dengan Tok Syed Dengan adanya Marketplace Tok Syed ini , sesiapa pun boleh mendambah pendapatan sampingan, terutamanya kepada para blogger, dapat juga kita menambah pendapatan.

0 Comments

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


Post a Comment

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


Post a Comment (0)

Previous Post Next Post