Review Blog : Airah Syahirah



Assalamualaikum dan salam sejahtera



Blog kali ini yang akan direview adalah blog Airah Syahirah. Sebuah blog yang menarik. Kenapa aku kata menarik? Ada beberapa sebab. Sebelum itu, jom berkenalan dengan tuan blog ini.


Nama pemilik blog ini adalah Syaidatul Syahirah. Berusia 23 tahun dan sudah berkahwin. Beiau berasal dari Perak dan tinggal di Johor Bahru.

Mengenai blog pula , kenapa aku kata menarik? Jika anda lihat blognya memaparkan beberapa design widget yang menarik.  Selain itu, jumlah widget juga tidak banyak yang menjadika blog ini sangat cantik dan laju loading blognya.



Sebagai contoh , anda boleh lihat pada widget popular post. Selalunya yang aku jumpa adalah versi sepertimana dalam blog aku ,tetapi versi blog beliau , hanya gambar sahaja keluar dan apabila kita klik , terus ke entri tersebut. Sangat menarik!

Kepada anda yang nak mengenali beliau dengan lebih lanjut , boleh hubungi beliau di :-

Instagram : @shesyeeraa
Twitter : @airah_as
Facebook : AirahSyahirahBlogger
Email : helloairahsyahirah@gmail.com

Jom terjah blog beliau. Blogwalking dan baca entri-entri beliau ya! 


P/s : Minta kebenaran tuan blog untuk screenshot beberapa bahagian di dalam blog. Terima kasih.

Baca Juga :-

Senarai Pemenang Review Blog April 2018

Review Blog Percuma April 2018 !


1 Comments

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


Post a Comment

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


Post a Comment

Previous Post Next Post