Review Blog : CikCappuccinoLatte

Assalamualaikum dan salam sejahtera



Review blog kali ini adalah blog CikCappuccinoLatte. Sebuah blog yang fokusnya kepada Lifestyle, Review, Advertorial dan Collaboration. Mengenai tuan punya blog, beliau merupakan blogger dari Utara, sama seperti aku sendiri cuma berbeza negeri sahaja. Beliau bermula dengan blogging pada tahun 2012 sehinggalah kini.




Mengenai blog, senang untuk kita melihat dan membaca entri-entri yang dihasilkan. Pertama , kerana rekabentuk blog yang sangat cantik dan mesra pembaca. Senang juga untuk pembaca melihat entri-entri lain yang dihasilkan. Selain itu, blog hebat ini tidak mempunyai banyak widget, jadi loading blog menjadi sangat lancar dan bagus. Widget yang dipamerkan adalah widget yang penting sahaja. Tiada apa yang negatif untuk dikomen mengenai blog ini kerana semuanya serba mesra pembaca dan teratur susunannya.

Antara entri yang menarik adalah entri-entri mengenai resepi-resepi makanan serta entri tips yang sangat berguna kepada para pembaca. Banyak juga resepi makanan yang menarik. Contohnya seperti resepi Kek Oreo Viral Kukus Semudah Tiga Bahan .

Sekian sahaja review blog untuk blog pertama ini. Alhamdulillah. Blog ini sangat menarik dan mudah untuk membaca entri-entri yang dihasilkan. Good Job. Jadi , kepada anda semua , jom kita ke blog ini.




.........................................................................................................

* Minta kebenaran pada tuan blog untuk screenshot beberapa bahagian di dalam blog. Terima kasih ya. :)


Baca Juga :-

- Senarai Pemenang Review Blog April 2018

- Review Blog Percuma April 2018 !

15 Comments

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


  1. Wahh . Blog CCL direview .. tq so much Aeril Hassan .. sukanya bila blog sendiri di review oleh rakan2 blogger lain . At least bleh tahu serba sedikit ..kekurangan kelebihan blog .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Welcome. Terima kasih jugak sebab selalu singgah blog ini. :)

      Delete
  2. Sy pun suka baca blog CCL.. template pun lawa..

    ReplyDelete
  3. CCL sapa tu??? Haha... gurau je... mana leh tak kenal CCL yang comey tuu :D

    ReplyDelete

Post a Comment

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


Post a Comment

Previous Post Next Post