Tak Pandai Urus Masa



Assalamualaikum dan salam sejahtera



Alhamdulillah, kali ini berkesempatan untuk tulis satu entri. Walaupun agak sibuk dengan kerja dan pelbagai kerja lain aku berjaya juga meluangkan masa untuk menulis. Sudah lama rasanya tak menulis panjang.

Beberapa perkara terhebat baru sahaja berlaku beberapa hari sebelum entri ini ditulis. Alhamdulillah. Di dalam kepala sebenarnya aku telah merancang pelbagai entri untuk ditulis dan dikarang. Walaubagaimanapun kekangan masa yang menyebabkan agak sukar untuk aku mengurus waktu.

Mungkin aku agak lemah dalam mengurus waktu sebab semuanya jadi berterabur. Pelbagai kerja diserabutkan dalam waktu yang sama. Berkenaan blog pula, boleh dikatakan seminggu hanya beberapa kali sahaja aku dapat buka.

Ada beberapa entri sudah dikarang di dalam kepala. Antaranya ntri review barang-barang dibeli di Lazada dan juga entri konvokesyen. Alhamdulillah. In shaa Allah aku akan publish dan ceritakan kepada semua dalam beberapa hari lagi. 

Sekian.

4 Comments

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


  1. samalah dengan sha, banyak sangat benda nak buat tapi benda lain yang dibuat :3

    ReplyDelete
  2. InsyaAllah semoga semuanya dipermudahkan :)

    ReplyDelete
  3. Good Luck teruskan usaha..selagi ada kesempatan pasti ada kelahiran entri baru.InshaAllah akan saling menyokong

    ReplyDelete
  4. Sama macam CCL .kadang terlampau bz dengan kerja sampaikan nak post satu entri blog pun tak sempat .apatah lgi nk blogwalking blog kwn2 .hujung minggu mcm ni je yang boleh ada masa sikit

    ReplyDelete

Post a Comment

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


Post a Comment

Previous Post Next Post