Terima Kasih Blogger ShikinRazali.com



Assalamualaikum dan salam sejahtera


Sungguh terharu apabila blog ini serta diri sendiri direview oleh rakan blogger! Alhamdulillah, tak sangka sebenarnya akan direview dan menjadi Sahabat Blogger Pilihan Starlavenderluna. Terima kasih diucapkan buat blogger Shikin Razali kerana sudi menjadikan saya sebagai salah seorang sahabat blogger pilihan.


 Link : [ https://www.shikinrazali.com/2018/12/sahabat-blogger-pilihan.html ]

Coretan beliau.

Sebenarnya sudah agak lama jugak tidak aktif di blog. Di awal tahun sehingga pertengahan 2018 ini aku tersangatlah aktif berblogging apabila hampir setiap hari ada entri dan aku sentiasa mengikuti perkembangan rakan-rakan blogger.

Cuma apabila sudah di penghujung tahun ini, kekangan waktu yang melampau membuatkan aku hanya boleh menulis pada waktu hujung minggu sahaja. Itupun masih perlu dikongsi dengan waktu urusan lain. 


Terima kasih akak di atas kata-kata yang begitu indah ini. Sememangnya ketika ini saya memerlukan sokongan dan dorongan daripada pelbagai pihak untuk memotivasikan diri dalam apa jua yang saya ceburi. In shaa Allah saya akan berusaha sehabis baik.


............................................................................

Di samping itu, aku ada terbaca satu komen daripada blogger Sheila Adziz yang mengatakan bahawa ...


Betul atau tidak? mungkin Aeril Hassan lain rasanya. Apa - apa pun semuanya membuatkan aku lebih bersemangat untuk berblogging. 

Sekian terima kasih.

2 Comments

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


Post a Comment

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


Post a Comment

Previous Post Next Post