Apa Yang Menarik di Restoran Sana Sini, Cyberjaya?

Assalamualaikum dan salam sejahtera


APA YANG MENARIK DI RESTORAN SANA SINI, CYBERJAYA? | Apa khabar semua? Alhamdulillah, semoga anda sihat-sihat belaka. Kali ini aku nak kongsikan dengan anda salah satu lokasi menarik untuk makan, berkumpul bersama rakan-rakan, keluarga, dan juga sebagainya.

Baru-baru ini aku berkesempatan ke sebuah shopping centre yang terletak di Cyberjaya, Dpulze Shopping Centre. Tahukah anda bahawa di dalam pusat beli belah ini ada satu restoran yang menawarkan hidangan fusion dan berinspirasikan Hong Kong?

Untuk mereka yang meminati hidangan-hidangan sebegini, anda bolehlah ke Restoran Sana Sini. Nama restoran pun dah unik bukan? Sana Sini, macam tajuk lagu Dato' Sri Siti Nurhaliza, Siti Situ Sana Sini daripada album Transkripsi (2006).


APA YANG MENARIK DI RESTORAN SANA SINI? 


Okay, Restoran Sana Sini ini mempunyai ruang untuk pelanggan yang luas, jadi tak perlu risau jika bawa sekeluarga ke sini, pasti akan cukup tempat duduk.

Selain itu, dekorasi di dalam restoran ini juga cantik, ada beberapa tempat yang khas untuk bergambar sebagai gambar OOTD dan sebagainya. Jadi bolehlah untuk anda yang gemar bergambar dan upload dilaman sosial untuk bergambar di restoran ini.


Lebih menarik apabila ada kemudahan tempat permainan kanak-kanak di dalam restoran ini. Selain itu, ada ruang khas untuk anda menyambut hari lahir atau apa-apa majlis di sini. Boleh dikatakan semuanya serba lengkap.👍

SENARAI HIDANGAN YANG MENARIK

Apa lagi yang menarik? Mestilah hidangan yang tersedia di Restoran Sana Sini. Ada pelbagai hidangan yang sememangnya membuatkan aku terliur. Semuanya sedap-sedap belaka dan 'kena' dengan selera aku.😅

Jadi, jemput untuk lihat senarai hidangan yang ada di Restoran Sana Sini.

NASI AYAM 7 ADIK BERADIK
PINEAPPLE SEAFOOD FRIED RICE
SWEET AND SOUR FISH RICE
HOKKAIDO CURRY CHICKEN CHOP WITH OMELETTE
SALTED EGG CHICKEN WING
CLAYPOT BEANCURD WITH VEGETABLE
BUTTER CHICKEN WITH EGG FLOSS RICE
SPICY SZECHUAN CHICKEN RICE
BLACK PEPPER BEEF RICE
SPAGHETTI AGLIO OLIO WITH SEAFOOD

KING PRAWN KWAY TEOW WITH GINGER AND EGG
SALTED EGG YOLK SQUID RICE
FIRE FLAME CAJUN CHICKEN CHOP
SAMBAL PRAWN RICE


CLASSIC CHICKEN CARBONARA

SIZZLING YEE MEE WITH CHICKEN AND MUSHROOM
SIZZLING AYAM BAKAR RICE

PUMPKIN SEAFOOD FRIED RICE
CURRY LAKSA NOODLE
BUTTER MILK CHICKEN

Bagaimana? Terliur tak dengan hidangan yang tersenarai? Kalau ditanya, memang sukar untuk aku pilih mana satu pilihan yang aku suka. Boleh dikatakan semuanya aku suka. Entahlah, memang sangat susah nak buat pilihan. ✌


Ini pula adalah air yang ada di Restoran Sana Sini. Lihatlah saiznya, begitu besar ya! Memang terus hilang haus lepas dapat saiz minumam sebesar ini.



Jadi aku memang sarankan untuk anda semua sekiranya berkelapangan atau teringin nak makan hidangan yang sedap-sedap untuk datang dan rasa hidangan di Restoran Sana Sini. Pasti anda akan berpuas hati dengan saiz hidangan, suasana di restoran dan kemudahan yang tersedia. ✌

JEMPUT TONTON VIDEO 👇

RESTORAN SANA SINI

ALAMAT : LG 01, Dpulze Shopping Centre, Persiaran Multimedia, Cyber 12, 63000 Cyberjaya, Selangor.

FACEBOOK : https://www.facebook.com/Restoran-sana-sini-205555339936614/

INSTAGRAM  : https://www.instagram.com/sanasinirestoran

SEKIAN

15 Comments

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


  1. Wow!!!!!! Menarik nyer restaurant Sana Sini nie. The menu is so variety. Nasi Tujuh Beradik tu pasti boleh kongsi sampai Lima org tu.

    ReplyDelete
  2. Cantiknya video dia. Eh. Jangan lupa belanja kita tau nanti. Kita tuntut tau. Mesti tau.

    ReplyDelete
  3. Pernah datang sini few years ago. And yes makanan semua sesedap. Sesuai untuk family juga. Yang penting aiskrim free!

    ReplyDelete
  4. semua nampak sedap especially butter chicken tu. suasana restoran pun ceria dan IG friendly

    ReplyDelete
  5. wahh semua makanan dia nampak sedap ya. terliur ni haha nak kena pergi and rasa sendiri

    ReplyDelete
  6. Wow menarik menu dekat sini. Banyak menu kay sini. Jenuh memilih.

    ReplyDelete
  7. Semua nampak sedap, tu baru nengok, belum makan lagi, adeiii...nasi ayam 7 beradik tu, kat Johor pun ada, tapi belum test lagi... ni kalau singgah ke KL boleh cuba ni..

    ReplyDelete
  8. Time buka blog ni, belum lunch lagi.. hahaha... menggoda gambar makanan tu semua. Luasnya lah restoren ni kan... bawa satu famili lah kalau macam ni. Tertarik dengan nasi ayam 7 beradik tu. unik!

    ReplyDelete
  9. sedapnya menu dia, jarang2 ada dekat restoran lain. Siap ada biskut balang lagi for snacks.

    ReplyDelete
  10. Serius tengok menu2 dia mcm masuk dengan tekak pulak. Salted egg tu perghhh. Dh masuk dalam list utk kunjung Cyberjaya kelak ni

    ReplyDelete
  11. Bila baca nama restoren ni teringat lak ungkapan PM masa tempoh Covid-19 Ke Sana Ke Sini hihi... menarik nampak makanannya terutama nasi tujuh beradik tu.

    ReplyDelete
  12. Teringinnya hokaido curry chicken chop tu nampaksedap kuah dia. Kita dah la peminat chicken chop

    ReplyDelete
  13. Sedapnya dan nampak menyelerakan menu2 di sanasini yea.. Nanti kalu singgah ke cyberjaya, boleh la cuba menu nie juga..

    ReplyDelete
  14. menarik nasi ayam 7 beradik tu. confirm kenyang insyaAllah kan

    ReplyDelete
  15. Everything looks so good. Would love to try the NASI AYAM 7 ADIK BERADIK especially!

    ReplyDelete

Post a Comment

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


Post a Comment

Previous Post Next Post