Tahniah Rozita Che Wan Dilantik Sebagai Duta Jenama Mylea

Assalamualaikum dan salam sejahtera

Tahniah Rozita Che Wan Dilantik Sebagai Duta Jenama Mylea


TAHNIAH ROZITA CHE WAN DILANTIK SEBAGAI DUTA JENAMA MYLEA

Tahniah diucapkan kepada Rozita Che Wan atau lebih dikenali dengan nama glamournya Che Ta kerana menjadi duta bagi salah sebuah jenama yang makin meningkat naik di Malaysia iaitu MYLEA. Acara menandatangani kontrak sebagai duta ini telah diadakan pada 8 Januari 2021 dan bertempat di Royale Chulan, Kuala Lumpur.

Tahniah Rozita Che Wan Dilantik Sebagai Duta Jenama Mylea

Turut hadir di acara penuh gilang gemilang ini adalah pengasas Mylea, Amylia Farhana dan suaminya, Mohd Fakhrul Razi Jamaluddin selaku Ketua Pegawai Eksekutif syarikat serta suami Che Ta, pelakon Zain Saidin.

JENAMA MYLEA

Tahniah Rozita Che Wan Dilantik Sebagai Duta Jenama Mylea

Jenama MYLEA telah wujud sejak tahun 2012 lagi dan kini sudah lebih 8 tahun berada dalam industri kecantikan. Selain itu, MYLEA juga telah memenangi pelbagai penghargaan antaranya Asia Pacific Super Health Brand sejak tahun 2018 hingga sekarang dan baru-baru ini syarikat ini berjaya mendapatkan SME100 AWARDS 2020. Produk jenama MYLEA juga telah mendapat kelulusan Sirim setelah melepasi standard piawaian yang dikehendaki.

Sehingga kini terdapat 6 produk yang telah dipasarkan oleh MYLEA iaitu Mylea Freckles Serum New Formulation dengan Moist24 Essence & Centella Asiatica Extract, Mylea Honey Soap, Mylea Treatment Foundation and most recently Mylea Moisturizing Lipmatte, Mylea Pore Invisible Primer dan juga Mylea Lip Scrub.

PENUBUHAN MYLEA

Semuanya bermula dari impian seorang peniaga kecil di pasar malam untuk mempunyai sebuah jenama sendiri, Tuan Mohd Fakrul sanggup berhempas pulas dan berhujan panas menguruskan perniagaan demi keselesaan keluarga di masa depan.

Manakala pula Puan Amylia juga pernah bekerja sebagai sales marketing di sebuah hotel tempatan dan mengambil keputusan untuk berhenti bekerja di hotel tersebut disebabkan ingin merealisasikan impian beliau untuk mempunyai jenama sendiri. Beliau juga pernah dicabar oleh majikan suatu ketika dahulu yang mana beliau sendiri tidak akan berjaya dengan berniaga dibawah jenama sendiri.

Disebabkan impian yang besar dan matlamat yang jelas Tuan Mohd Fakhrul dan Puan Amylia Farhana maka tercetusnya idea untuk menubuhkan jenama MYLEA di bawah syarikat Amylea Group SDN.BHD yang mana mampu membantu wanita diluar menyelesaikan masalah jeragat,jerawat dan kulit kusam tetapi juga berjaya melahirkan lebih ramai usahawan menjana pendapatan di bawah jenama MYLEA.

Oleh kerana cabaran dan keperitan yang pernah dihadapi, beliau bangkit untuk membuktikan jenama tempatan dibawah syarikat bumiputera mampu menembusi pasaran tempatan dan luar negara iaitu di Singapura, Brunei, Indonesia dan juga Arab Saudi. 

Tahniah Rozita Che Wan Dilantik Sebagai Duta Jenama Mylea

PEMILIHAN CHE TA SEBAGAI DUTA

Pengasasnya iaitu Puan Amylia merupakan peminat setia Rozita Che Wan ddan mengagumi kecantikan dan juga perwatakan beliau yang cukup bersahaja.

"Sejak tahun 2012 lagi Mylea telah wujud dan selama 8 tahun berada dalam industri kecantikan ini ramai pelanggan kami yang telah mendapat kulit idaman mereka. Masalah kulit ada pelbagai jenis tetapi masalah yang paling sukar untuk dirawat adalah masalah jeragat. Inilah kelebihan utama produk kami yang mana mampu untuk merawat masalah jeragat terutamanya."

Tahniah Rozita Che Wan Dilantik Sebagai Duta Jenama Mylea

Che Ta juga menjelaskan bahawa sebelum menjadi duta, beliau memberikan produk MYLEA keapda ibunya untuk mencuba dan setelah melihat kesan yang semakin baik, beliau tidak teragak-agak untuk menerima tawaran menjadi duta dan terus bersetuju. 

MYLEA MELANGKAH LEBIH JAUH 2021

Dengan terlantiknya Che Ta sebagai duta jenama Mylea akan memperkasakan lagi jenama Mylea di pasaran semasa. Ini merupakan permulaan yang baik bagi jenama Mylea dalam usaha untuk memasarkan jenama Mylea ke peringkat yang lebih tinggi lagi. Pelbagai strategi pemasaran bakal dilaksanakan sepanjang tempoh rasmi perlantikan Puan Rozita Che Wan sebagai duta rasmi jenama Mylea.

Keterangan lanjut mengenai produk dan pembelian boleh layari:-

Laman web : https://www.mylea.my/
Facebook : https://www.facebook.com/Myleahq.Official
Instagram : https://www.instagram.com/mylea_hq/
Telefon :  09-6222450

SEKIAN

2 Comments

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


  1. Hai, ina one of Jemaah Mylea🥰

    Nak risik risik produk Mylea ataupun nak jana kewangan bersama Mylea buleh wasap ina okey

    wasap.my/60145418443/7harihilangjeragatbuleh

    ReplyDelete
  2. Hai sy Fatma, wakil sah Mylea. 😊
    ID : 04-0010
    .
    C O D area Pasir Mas/ W.Bharu/Pasir Pekan. P O S seluruh Malaysia.
    .
    📲01112978418
    📲01112978418
    📲01112978418
    www.wasap.my/601112978418/kulit_sihat_dengan_Mylea
    .
    ✔️Free consultation
    ✔️Free gift
    ✔️Ready stocks

    ReplyDelete

Post a Comment

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


Post a Comment

Previous Post Next Post