Lirik Lagu : Dusta Cinta - Elly Mazlein

Assalamualaikum dan salam sejahtera

Lirik Lagu : Dusta Cinta - Elly Mazlein

Penyanyi Elly Mazlein kini kembali memberikan hadiah buat peminatnya dengan sebuah lagu berjudul Dusta Cinta. Untuk pengetahuan anda, lagu ini diciptakan oleh penyanyi Aina Abdul dan lirik ditulis oleh Wan Zakaria. Selain itu, sebuah muzik video rasmi untuk lagu ini telah dilancarkan.

DUSTA CINTA- ELLY MAZLEIN
Penyanyi : Elly Mazlein
Komposer: Aina Abdul
Penulis Lirik : Wan Zakaria

Cinta tak bisa ku ucap Hiba seribu rasa Rasa ini makin mendera Luka hati di sudut mata Lara ku pendam Sakit mendalam Ku langkahkan kaki Dalam kegelapan malam Mengusung duka yang telah kau tinggalkan Kau luka hatiku Kau khianat cinta kita Perihnya ku rasa bila cinta didusta 사랑이 가져온 아픔은 Sa-rang-eeeeee ghajo-jeo-on a-peu-meun Cinta tak bisa ku ucap 말로 표현 할 수 없어 Mal-lo pyo-hyun hal su ob-seo Hiba seribu rasa 상처는 마음 한구석에 Sang-cheo-neun ma-eum han gu-seok-eh Rasa ini makin mendera 가슴이 찢어질 것 같아 Ga-seum-mi jji-jeo-jil geot gat-ta Luka hati di sudut mata 보지 못했던 상천 맘 깊이 Bo-ji mot-taet-deon sang-cheon e-keep-pi Lara ku pendam, sakit mendalam Ku langkahkan kaki Dalam kegelapan malam mengusung duka yang telah kau tinggalkan Kau luka hatiku Kau khianat cinta kita Perihnya ku rasa bila cinta di dusta Ku ungkapkan sejuta rasa Yang ku pendamkan jiwa yang rawan Ku langkahkan kaki Dalam kegelapan malam Mengusung duka yang telah kau tinggalkan Kau luka hatiku Kau khianat cinta kita Perihnya ku rasa bila cinta di dusta Hooooooo Hooooooo Hooooooo Perihnya Bila cinta di dusta Perihnya ku rasa bila cinta di dusta

MUZIK VIDEO RASMI DUSTA CINTA - ELLY MAZLEIN


SEKIAN

0 Comments

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


Post a Comment

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


Post a Comment (0)

Previous Post Next Post