Infinix HOT 20 Series Kini Dilancarkan di Malaysia! #FastAndFun dengan 50MP Super Nightscape Camera

Assalamualaikum dan salam sejahtera


Berita baik buat peminat telefon pintar! Salah satu jenama telefon pintar antarabangsa yang paling pantas meningkat naik, Infinix, telah melancarkan siri HOT 20 serba baharu, menawarkan ciri yang dipertingkatkan dan prestasi ketarayang hebat setara dengan gaya hidup pengguna. Datang dengan Super Nightscape 50MP, pemproses MediaTek Helio G85 yang dinaik taraf untuk prestasi yang hebat, Paparan Immersive Fluid Punch Hole 6.82-inci, sehingga 11GB Extended RAM + 128GB ROM dan dikuasakan oleh XOS 12.0 untuk harga RM599 sahaja dan kini boleh didapati di seluruh Malaysia.

Infinix HOT 20 Series
“Infinix sentiasa mengutamakan keperluan dan keinginan peminat mereka terutamanya apabila membangunkan produk baharu kerana kami ingin mengikuti trend gaya hidup mereka yang sentiasa berubah. Oleh itu, siri HOT 20 menyasarkan untuk melebihi jangkaan bukan sahaja dari segi permainan tetapi dalam prestasi keseluruhan, dan kami percaya telefon ini akan memenuhi keperluan semua pengguna muda pada harga yang berpatutan,” 

kata Richard Tang, Country Manager untuk Infinix Malaysia.

Infinix HOT 20 #FastAndFun & 50MP Super Nightscape Camera 



1. Prestasi Peranti yang #FastAndFun 

HOT 20 dikuasakan oleh MediaTek Helio G85, menampilkan dua CPU Arm Cortex-A75 berkuasa sehingga 2GHz dan enam pemproses Cortex-A55 yang beroperasi sehingga 1.8GH2, serta GPU dengan kelajuan puncak 1GHz. G85 dibina untuk pelayaran yang lancar kerana ia memberikan peningkatan HOT 20 untuk masa tindak balas yang pantas, dan rangkaian yang boleh dipercayai. HOT 20 dibina untuk menjadikan keseluruhan penggunaan telefon pintar lebih mudah dan hebat.

Teknologi Extended RAM yang berkuasa bagi siri HOT 20 membolehkan peranti membuka kunci RAM tambahan apabila diperlukan, memberikan keupayaan untuk menjalankan pelbagai aplikasi sekaligus dengan mudah dan dengan itu memberikan pengalaman yang lancar walaupun di dengan penggunaan yang berat. HOT 20 (6GB RAM*128GB ROM) menawarkan RAM tambahan sebanyak 6GB*5GB (bersamaan dengan 11GB) tanpa sebarang kos tambahan, menyokong sehingga 11 apl latar belakang yang berjalan tanpa lag pada masa yang sama. Kapasiti storan sehingga 11GB RAM*128GB ROM Next Level Storage membolehkan pengguna menikmati lebih banyak storan untuk fail besar, permainan dan apl.

Untuk pengalaman permainan #FastAndFun, HOT 20 disediakan dengan Full Speed Connectivity Enhancement Gaming Turbo, yang merangkumi XArena, Dar-Link 2.0 dan LinkPlus 1.0. XArena meningkatkan keupayaan grafik dan pergerakan dalam pelbagai tetapan permainan menggunakan ciri sistem permainan yang dipertingkatkan yang meningkatkan kestabilan dalam permainan. Dar-link 2.0 menyediakan pengurusan dinamik pintar CPU dan GPU yang memastikan prestasi lancar & boleh dipercayai dalam permainan yang memerlukan grafik serta kawalan suhu dan penggunaan kuasa yang berkesan. Tambahan pula, Dar-link 2.0 meningkatkan kualiti gambar dengan kecerahan, kontras dan ketepuan melalui teknologi AVSYNC untuk pengalaman permainan yang mengasyikkan. Teknologi LinkPlus 1.0 meminimumkan ketinggalan dan mengurangkan penggunaan kuasa dengan Pintar mengedarkan rangkaian wayarles dan trafik data.


2. Smooth To The Touch & Pengalaman Terbaik

HOT 20 mempersembahkan dirinya sebagai siri telefon pintar yang menyelaraskan dirinya dengan gaya hidup pantas dan menyeronokkan yang diguna pakai oleh pengguna muda di Malaysia pada zaman ini. Dengan 6.82-inch Punch Hole Fluid Immersive Display, 90Hz refresh rate dan80H2 touch sampling rate, pengguna akan menikmati responsif yang lebih baik, penyemakan imbas yang lebih lancar dan kawalan permainan yang pantas. Bezel 'super-narrow' dan paparan 'punch hole' HOT 20 memberikan nisbah 'screen-to-body" yang Impressive 90% untuk tontonan yang menyeronokkan. Selain itu, HOT 20 mempunyai mod 'Ultra Touch', yang mempercepatkan tindak balas, memberikan maklum balas visual hampir serta-merta kepada input sentuhan.

Teknologi baru Dark Region Enhancement Technology yang disepadukan dengan algoritma resolusi Al memperhalusi kontras skrin, dan meningkatkan kejelasan semasa penggunaan dan di kawasan dengan cahaya matahari yang banyak. Selain itu, jangkakan Peningkatan kestabilan rangkaian dengan 'Erdal Engine 3.0 Technology' Infinix The HOT 20 apabila menggunakan media sosial seperti TikTok.

HOT 20 juga didatangkan dengan DTS Stereo Surround Sound, mencipta bunyian bass dalam, bunyi tinggi yang kuat dan julat pertengahan yang jelas untuk pengalaman audio yang mengasyikkan dengan setiap penggunaan. Dipasangkan dengan algoritma suara Al yang pintar, jejak dalam permainan adalah lebih tepat dan jelas, memberikan pemain kelebihan yang belum pernah terjadi sebelumnya berbanding pesaing mereka dalam permainan.


3. Influencer of the Nightlife 

Peningkatan utama HOT 20 ialah melalui unit kamera 50MPnya, memberikan kelebihan yang ketara berbanding generasi sebelumnya. Menampilkan 50MP Super Nightscape Camera dengan apertur F1.6 yang besar, memberikan syot kilat yang jelas dengan tahap perincian yang luar biasa sama ada siang atau malam.

Mengambil kedudukan fotografi lebih tinggi, HOT 20 dilengkapi dengan Super Night Mode, yang menambah baik perincian foto pada waktu malam tanpa mengubah imej secara berlebihan, menghasilkan imej yang benar-benar menakjubkan apabila matahari terbenam. Apabila menggunakan mod potret, subjek lebih menonjol dan foto lebih berlapis, memberi peluang kepada pengguna untuk menangkap subjek mereka dengan terperinci yang luar biasa. Dalam mod video pendek, pengguna boleh memanfaatkan pelbagai templat video terbina dalam yang memberi pengguna pilihan untuk mengedit dan mencantum video dengan mudah dalam sekelip mata untuk dikongsi di media sosial .

4.Rapid Charging 4 Bateri Besar

HOT 20 menampilkan bateri 5000mAh besar yang mengecas dengan pantas dengan 18W Fast Charge. Teknologi Power Marathon memberikan kuasa tahan lama walaupun selepas sesi permainan yang panjang, memberikan pengguna masa tambahan yang mereka perlukan untuk memasang atau menyelesaikan sesi mereka. Pengecas 18W disertakan dalam kotak dengan kabel pengecasan pantas Type-C.



Infinix HOT 20: 

Pelancaran Infinix kali ini menjadi lebih menarik dengan menawarkan peranti tambahan, Infinix HOT 20i, turut dilancarkan dalam siri HOT. Peranti ini menyerlahkan 6.6-inch High-Bright Sunlight Readable Display dengan reka bentuk tipis untuk tontonan yang mengasyikkan. Sama seperti HOT 20, ia termasuk bateri Power Monster 5000mAh dengan Power Marathon Technology untuk membolehkan penggunaan tahan lama. Ia juga dilengkapi dengan 13MP dengan f/1.8 Wide Aperture Triple Rear unit kamera dan 8MP Al Portrait kamera hadapan untuk memenuhi keperluan fotografi anda dan merakam momen berharga dengan menakjubkan. Tidak lupa 4GB RAM*128GB ROM yang dilanjutkan untuk menyediakan storan yang mencukupi untuk apl, video dan gambar. Dapatkan semua ciri ini dan banyak lagi pada harga hanya RM499 di seluruh negara.

Berikut adalah maklumat mengenai harga dan ketersediaan siri Infinix HOT 20:

Infinix HOT 20 

Infinix HOT 20 Series
  • Tarikh Jualan Luar Talian Seluruh Negara - 4 November 2022
  • Tarikh Jualan Dalam Talian Shopee - 11 November 2022
  • Platform Jualan Dalam Talian - Kedai Rasmi Infinix di Shopee
  • Pilihan Warna - Sonic Black / Legend White / Tempo Blue /Fantacy Purple
  • RRP - RM599 (6GB + 128GB)
  • Jualan Hari Pertama - 4 November 2022 (luar talian), 11 November 2022 (Shopee)

Infinix HOT 20i

Infinix HOT 20 Series
  • Tarikh Jualan Luar Talian Seluruh Negara - 4 November 2022
  • Tarikh Jualan Dalam Talian Shopee - 11 November 2022
  • Platform Jualan Dalam Talian - Kedai Rasmi Infinix di Shopee
  • Pilihan Warna - Wilderness Black / Luna Blue / Energy Green / Sunset Gold
  • RRP - RM499 (4GB 4 128GB)
  • Jualan Hari Pertama 4 November 2022 (luar talian), 11 November 2022 (Shopee)

Peraduan Fotografi SUPER NIGHTSCAPE Infinix Hot 20 50MP


Infinix Malaysia turut mengadakan peraduan fotografi untuk meraikan pelancaran Infinix HOT 20 dan memberi meraikan ciri utamanya yang terkenal, 50MP Super Nightscape Camera, dari 7 November 2022 hingga 6 Disember 2022. Selain menjadi jenama yang memberi tumpuan kepada permainan atas talian, Infinix ingin untuk menggalakkan pengguna mereka menjadi #FastandFun dan mengasah bakat fotografi merekadengan memberi peluang kepada enam daripada mereka memenangi pelbagai produk Infinix bernilai sehingga RM20,000 secara keseluruhan. Peraduan ini akan terbuka kepada semua rakyat Malaysia, jadi nantikan laman Facebook rasmi Infinix untuk maklumat lanjut tentang cara untuk merebut hadiah.

Peminat juga boleh mengikuti perkembangan terkini dengan promosi terkini dan spesifikasi mudah alih di halaman Facebook Rasmi Infinix Malaysia, halaman Instagram, saluran YouTube, halaman Iwitter, dan laman web.

#FastandFun #InfinixMalaysia #Infinix

0 Comments

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


Post a Comment

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


Post a Comment (0)

Previous Post Next Post