Jenama Tisu CARINA Pilihan Terbaik untuk Rakyat Malaysia

Assalamualaikum dan salam sejahtera


Apa khabar pembaca dan rakan-rakan sekalian? Alhamdulillah. Hari ini aku nak ceritakan tentang tisu. Aku pasti hampir majoriti rakyat Malaysia menggunakan tisu dalam kehidupan seharian. Di mana-mana tempat pastinya tisu merupakan keperluan utama, tidak kira di pejabat, sekolah, restoran termasuklah rumah kediaman anda sendiri.

Selepas COVID-19 yang melanda, penggunaan tisu dalam kehidupan seharian menjadi lebih serius memandangkan virus tersebut perlu dihindari dengan cara membersihkan kawasan sekitar juga bagi anggota badan seperti tangan dan muka. 

Pernah dengar tentang CARINA tak? Carina merupakan jenama tisu yang menjadi pilihan aku kerana mempunyai kelebihannya yang tersendiri!

CARINA, JENAMA TISU PILIHAN RAKYAT MALAYSIA


Untuk makluman, Carina ditubuhkan pada tahun 2009 sebagai pengeluar tisu pertama Malaysia. Penghasilan tisu Carina yang menggunakan hanya 100% pulpa dara dan 100% kapas tulen asli membolehkan Carina memberikan keselesaan kepada orang ramai disamping mengekalkan standard kualiti produk yang terbaik.

Oleh kerana itulah, Carina adalah pilihan terbaik dalam memberi keselesaan kepada pengguna, terutamanya bagi mereka yang berkulit sensitif kerana produk yang dihasilkan oleh Carina tidak mengandungi sebarang komponen kitar semula, justeru menjadikannya lembut pada kulit dan tahan lasak.


Tisu Carina didatangkan dalam pelbagai saiz, daripada pembungkusan yang kecil sehingga yang lebih besar, menjadikannya sesuai untuk digunakan oleh individu mahupun seisi keluarga. Ditawarkan pada harga yang berpatutan, pastinya Carina merupakan pilihan yang bijak untuk setiap masyarakat di Malaysia.

Antara rangkaian tisu Carina yang anda boleh dapati adalah seperti berikut ;

👉 Carina Handkerchief Tissue
👉 Carina Wallet Tissue
👉 Carina  Box Tissue
👉 Carina Wet Wipes
👉 Carina Antibac Wipes
👉 Carina Cotton Bud
👉 Carina Facial Cotton
👉 Carina Kitchen Roll

"WE CARE, WE LOVE"


Untuk Kempen CARINA 2023 ini berkonsepkan tema "We Care, We Love" selari dengan peredaran zaman dan juga perkembangan semasa selepas era pandemik. Kempen ini diadakan bertujuan untuk menggalakkan kesedaran tentang kebersihan, mewujudkan persekitaran yang sihat dan mengurangkan pencemaran alam sekitar.

Selain itu, kempen ini juga dianjurkan untuk memberi pendedahan kepada pengguna seiring dengan produk Carina yang 100% diperbuat daripada kapas tulen semulajadi dan juga mesra kulit. Seterusnya, kempen ini juga dijangka dapat membantu pemulihan pemulihan ekonomi pengeluaran tempatan selain untuk memenuhi keperluan dan kehendak khususnya penduduk Asia Tenggara.  #CarinaCares

WE CARE, WE LOVE


CARINA mempunyai empat siri utama iaitu Beauty Care, Toiletries Care, Kitchenware dan juga Health Care.

Carina Dry Tissue: Carina Handkerchief Tissue, Carina Wallet Tissue, Carina Facial Tissue dan Carina Kitchen Towel



Tisu Kering Carina diperbuat daripada 100% PURE VIRGIN PULP untuk memastikan kebersihannya, menjadikan ia lembut dan selamat digunakan pada kulit, termasuk kulit sensitif.  Didatangkan dalam pelbagai saiz, daripada pembungkusan yang kecil sehingga yang lebih besar, mengikut kegunaan,mudah untuk dibawa kemana-mana sahaja.

Seperti aku sendiri, aku akan bawa Soft White Wallet Tissue dalam pocket atau dalam beg sandang, mudah dibawa kemana-mana disebabkan saiz bungkusannya yang kecil. 


Untuk kegunaan di rumah atau dalam kereta pula, Carina Facial Tissue memang sangat sesuai digunakan memandangkan ia didatangkan dengan tiga lapisan, menjadikan ia lebih kuat dan lembut untuk digunakan.


Untuk ruangan dapur pula, anda boleh gunakan Carina Kitchen Towel, yang ma ia akan menjadikan permukaan dapur dan peralatan bersih, berkilat dan bebas calar. Ia dapat membantu membersihkan kaunter dapur dan peralatan serta menyental tumpahan cecair.


Carina Wet Tissue: Carina Wet Wipes dan Carina Antibac Wipes


Selepas pandemik yang berlaku ini, aku sendiri mula berhati-hati dalam melakukan aktiviti luar seperti makan di restoran, membeli belah dan sebagainya. Antara yang aku mula lakukan adalah seperti mengelap sudu atau makanan, mengelap troli membeli belah, tempat pemegang yang sering digunapakai dan sebagainya. 

Carina Wet Tissue ini mengandungi 99% air, bebas paraben yang tidak menyebabkan sensitiviti kulit dan alahan. Tekstur Carina Wet Tissue yang lembut, sesuai digunakan untuk pembersihan dan pembasmian kuman bagi menanggalkan kotoran atau cecair dari kulit atau permukaan. 


Selain itu, Carina Wet Wipes ini sangat sesuai digunakan untuk membersikan tangan, muda dan badan kerana kandungannya yang selamat digunakan untuk setiap golongan tidak kira sama ada mempunyai masalah kulit sensitif atau sebarang alahan. 

Carina Cotton: Carina Facial Cotton dan Carina Cotton Bud


Siri Carina Cotton pula yang diperbuat daripada 100% PURE COTTON ini sangat sesuai untuk kegunaan kecantikan kerana ia bersifat hypoallergenic dan tidak akan menyebabkan iritasi dan kerosakan kulit kerana kapas yang digunakan adalah bahan semula jadi yang asli.

Untuk mereka terutamanya golongan wanita pastinya perlu Carina Facial Cotton ini. Mengapa? Sebab utamanya facial cotton ini berfungsi sangat bagus dalam membuang makeup dan sebagainya! Selain itu, kegunaan facial cotton ini juga boleh diguanakan untuk meletakkan cream pada kawasan luka atau pada bayi kerana teksturnya yang cukup lembut dan sesuai untuk sebarang kulit. 


Macam aku sendiri, untuk Carina Cotton Bud ini, selain berfungsi sebagai membersihkan ruangan telinga, aku juga gunakan cotton bud sebagai pembersih bagi ruangan yang sempit dan kecil contohnya dalam kereta aku sendiri. Memang mudah bila ada Carina Cotton Bud ini ya!

CARINA GIFT BOX

Hanya berharga RM35.00 sahaja (HARGA PROMO SEKARANG RM29.90) Di dalam Carina Gift Box termasuk produk-produk seperti berikut;


Selain produk, di dalam Carina Gift Box, terdapat juga:
1.Shop online voucher Shopee Carina official Store RM 5 voucher
2.Review & Win campaign flyer 
3.Carina Surprise Ang-pao sehingga RM88 melalui TNG
 
Anda boleh dapatkan Carina Gift Box di Aeon Big (Cawangan terpilih), Mix Store (Cawangan terpilih @ IOI City Mall), Hot Market @ Berjaya Times Square, dan Tong Hup Trading, Melaka


CARINA Review & *WIN (*T&C apply)

Menarik untuk anda dimana 100 pemenang dicari untuk peraduan CARINA Review & Win ini! 100 pemenang dicari dan bakal memenangi bekalan rumah produk Carina selama 3 bulan dengan jumlah RM150 untuk setiap pemenang pada setiap bulan. Menarik bukan?!



Cara Menyertai Peraduan Carina Review & Win:

  • 👉 Muat naik Foto/VIDEO Ulasan pengalaman anda dengan MANA-MANA produk siri CARINA di Facebook/Instagram/ Tiktok
  • 👉 Beritahu sebab anda akan mengesyorkannya & tag @CARINA rasmi Facebook / Instagram / Tiktok
  • 👉 Hashtags #MYCarina #WeCareWeLove dan pastikan post anda adalah umum.


Terma & Syarat Peraduan Carina Review & Win:

  • 👉Tempoh kempen bermula SEKARANG sehingga 30 April 2023
  • 👉300 Penilai Terbaik akan dipilih untuk MENANG 3 Bulan Bekalan Rumah Carina bernilai RM150. Pemenang akan umumkan pemenang di halaman Facebook Carina bermula dari Feb 2023. 
  • 👉Hadiah tidak boleh ditukar, tidak boleh dipindah milik, dan tidak boleh ditebus dengan wang tunai atau hadiah lain. Pihak Carina berhak untuk mengubah suai dan meminda terma dan syarat tanpa notis terlebih dahulu.
  • 👉Resit pembelian WAJIB ditunjukkan untuk menuntut hadiah.
  • 👉Setiap pemenang hanya sah untuk menuntut sekali sahaja, Nama & resit Pembelian yang sama tidak dibenarkan.
  • 👉Resit pembelian sah dari 1 Jan 2023- 31 April 2023 sahaja.
  • 👉Baucar tunai bernilai RM150 adalah untuk pembelian produk CARINA sahaja, setiap baucar tunai RM50 hanya sah selama 1 bulan.
  • 👉Carina berhak untuk mengubah suai dan meminda terma dan syarat tanpa notis terlebih dahulu.


Produk CARINA boleh didapati di lokasi berikut;

Aeon Big, Aeon Wellness, Econsave, Mydin, NSK, Ascen+ Pharmacy, MiX Store, PotBoy Groceries, C-Mart Penang, Kedah, Perlis; Ceria 99 Penang, Kedah, Perak; Family Stores Seremban; Family Stores Melaka; Oppa Mart Melaka & Seremban; Nirwana Maju Johor, Pahang, Terengganu, Kelantan; Target Supermarket Johor; Song Mart Malaysia Johor; Pasaraya Hwa Thai Johor.

Selain itu, anda juga boleh dapatkan produk CARINA secara online di; 
    
🛒Shopee: https://shopee.com.my/carina.os
🛒Lazada: https://www.lazada.com.my/wangzheng-care/
🛒TopzMall: https://topzmall.com/store/789


Carina Malaysia

Facebook: www.facebook.com/carina.loveandcare
Instagram: www.instagram.com/carina.malaysia 
Tiktok: www.tiktok.com/@carinamalaysia

#MildAndGentle #comfortable #pure #SoftAndTender #CarinaMalaysia #CarinaCares #HealthyTissue #VITAMEDIA #CARINA #WeCareWeLove #beautytissue #BetterLife #CarinaMY #MYCarina #Tissue #CarinaTissue #handkerchieftissue #handkerchief #VirginPulp #PurePulp #Wallettissue #CarinaLavender #CarinaGreentea #CarinaRose #CarinaEveryday #CarinaPure #CarinaCaringLife #CarinaForAll #BetterwithCarina #CarinaFamily #Carina100natural #CarinaNature

SEKIAN

0 Comments

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


Post a Comment

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


Post a Comment (0)

Previous Post Next Post