'Meriah Raya' di Pavilion Bukit Jalil Bersama Nickelodeon's Garfield!

Assalamualaikum dan salam sejahtera


Musim perayaan yang semakin tiba pastinya begitu banyak pusat membeli belah di seluruh negara mengadakan kempen membeli belah yang menarik dengan keunikan tersendiri. Ia termasuklah dengan sebuah pusat beli belah terkemuka tanah air yang boleh dikatakan masih baru beroperasi tetapi sudah dikenali ramai iaiatu Pavilion Bukit Jalil, Kuala Lumpur.

PAVILION BUKIT JALIL MENGALU-ALUKAN PENGUNJUNG KE ‘MERIAH RAYA’BERSAMA  NICKELODEON'S GARFIELD MUSIM PERAYAAN INI!



Pavilion Bukit Jalil meraikan musim perayaan ini dengan sambutan 'Meriah Raya' dengan kerjasama Nickelodeon's Garfield. Bermula sekarang hingga 25 April 2023, pengunjung dapat meraikannya dengan ikon kucing  yang paling digemari di dunia, Garfield, yang mana menyambut Ulang Tahun ke-45 tahun ini, sambil menerokai hiasan Hari Raya yang hebat dipadankan dengan persembahan dan aktiviti yang menghiburkan, membeli-belah yang meriah dan santapan yang lazat di lebih 400 kedai bersama keluarga dan rakan serta penebusan edisi terhad eksklusif musim perayaan.

Hadir merasmikan pelancaran sambutan ‘Meriah Raya’ ialah Encik Shahrin Mokhtar, Pengarah Bahagian Pembangunan Pakej, Tourism Malaysia; Datuk Lee Whay Hoong, Pengarah Regal Path Sdn. Bhd; Dato’ Joyce Yap, Ketua Pegawai Eksekutif Peruncitan, KLPSB; Cik Kung Suan Ai, Pengarah Pemasaran, KLPSB; Encik Dennis Tan, Naib Presiden, Jenama dan Pemasaran Runcit, Paramount Consumer Products Asia; bersama pengunjung dan 120 kanak-kanak dari perumahan dan rumah anak yatim sekitar Bukit Jalil termasuklah Surau Mustaqim PPR Pinggiran Bukit Jalil, Sri Rakyat Apartment Bukit Jalil dan PPR Bukit Jalil.


"Pavilion Bukit Jalil tahun ini mempersembahkan sambutan ‘Meriah Raya’ yang melambangkan kemeriahan dan semangat masyarakat Malaysia sejati yang bersatu dalam perayaan. Dengan lebih 400 runcit tersedia, Pavilion Bukit Jalil semakin mendapat populariti sebagai destinasi membeli-belah dari segi F&B, riadah bandar dan runcit yang utama. Bersama rakan kongsi dan penyewa kami, kami mengucapkan ‘Selamat Menyambut Ramadan dan Selamat Hari Raya Aidilfitri’ kepada semua, 
ujar Dato’ Joyce Yap, Ketua Pegawai Eksekutif Runcit Kuala Lumpur Pavilion Sdn. Bhd., Perancang Runcit Pavilion Bukit Jalil.

Dengan Ramadan sebagai bulan puasa dan bulan untuk bermuhasabah diri. Pavilion Bukit Jalil menekankan kepentingan memberi kembali kepada masyarakat dengan lebih 5,000 paket Milo disumbangkan kepada penunggang e-hailing dan penghantaran makanan serta rumah anak yatim dan rumah untuk warga emas di sekitar komuniti Bukit Jalil.

MERIAH BERSAMA GARFIELD


Pengunjung  boleh menerokai kawasan Centre Court Pavilion Bukit Jalil yang diilhamkan oleh suasana Hari Raya yang meriah di mana mereka boleh merakamkan gambar dengan latar belakang yang cantik dan bertemu Nickelodeon's Garfield - salah satu kucing paling ikonik di dunia.

Dennis Tan, Naib Presiden, Jenama & Pemasaran Runcit, Paramount Consumer Products Asia berkata, 

“Sepanjang tahun ini, pangkalan peminat Garfield terus berkembang dan berkembang. Kami teruja untuk memulakan sambutan ulang tahun ke-45 kami yang pertama di seluruh Asia Tenggara dengan acara istimewa ini bersama-sama dengan Pavilion Bukit Jalil! Kami berharap semua aktiviti menarik ini akan menambahkan lagi kemeriahan perayaan Raya dan menyerlahkan Garfield dalam diri semua orang!”

Selain dapat mengambil gambar dengan 3 arca comel dan 6 watak Garfield bersaiz nyata berbeza sehingga 8 kaki tinggi, pembeli juga boleh mengadakan sesi bertemu dan salam dengan Garfield pada pukul 2 petang dan 6 petang setiap Sabtu dan Ahad mulai 26hb. Mac dan seterusnya dengan perbelanjaan minimum RM100 di seluruh pusat membeli-belah ini.

Pengunjung juga dapat melihat tawaran yang unik di Pasar Meriah Raya di Centre Court, Aras 2 yang menampilkan gerai seperti duluKINI, GIFTOLOGY, The Body Shop, Krispy Kreme, Diamond Dotz, Yuniku, DUBAI by Food Republic dan banyak lagi untuk melengkapkan perbelanjaan perayaan anda.


Untuk masa terhad dari sekarang hingga 25 April 2023, pembeli akan dapat berbelanja dan diberi ganjaran dengan hadiah edisi terhad eksklusif seperti;

  • Paket Hijau Garfield ‘Meriah Raya’ – dengan perbelanjaan minimum RM100 dalam satu resit
  • Beg Tote Garfield ‘Meriah Raya’ - dengan perbelanjaan minimum RM300 dalam satu resit
  • Baucar Beli-belah RM50 – dengan perbelanjaan minimum RM500 dalam satu resit
  • Selain itu, penebusan menggunakan resit daripada jenama kediaman & kediaman terpilih termasuk LG Puricare, Hooga, Epitex, HOHM, duluKINI, Iconfraft, Nitori dan More Design layak menerima Cabutan Bertuah Meriah Tambahan untuk memenangi baucar beli-belah sehingga RM50.

ACARA MERIAH


Sepanjang kempen ini, pengunjung akan dihidangkan dengan rangkaian acara yang hebat termasuk Raya-Raya Bazaar dari 13 - 17 April 2023 di PIAZZA, Aras 3 yang menampilkan lebih 50 gerai yang menawarkan kuih perayaan, kuih lazat, hiasan rumah, fesyen Muslimah dan pakaian lain.

Pembeli juga akan mengalami minda kreatif Tim Burton di 'The World of Tim Burton Exhibition', yang membuat penampilan sulungnya di Asia Tenggara di Pavilion Bukit Jalil dari 20 Mac - 31 Julai 2023. Pameran luar biasa ini menampilkan beberapa karya terbaik pembuat filem merangkumi lima dekad melalui 10 bahagian tematik yang menarik.

Bagi pencinta sukan, Pertandingan 3x3 Athos Giant juga akan berlangsung dari 31 Mac - 2 April di Piazza yang akan dilancarkan oleh YB Tuan Adam Adli, Timbalan Menteri Belia dan Sukan Malaysia. Pembeli juga boleh melawat REX HOME EXPO dari 22 – 24 April 2023 di PBJEC untuk hiasan dalaman dan luaran rumah, peralatan elektrik hingga perabot lembut.

MERIAH MAKAN-MAKAN


Pengunjung yang ingin menganjurkan 'buka puasa' dan sebagainya, anda mempunyai banyak pilihan mesra muslim untuk dipilih. Dengan lebih 150 pilihan F&B tersedia seluas 1.8 juta kaki persegi, pengunjung tidak perlu risau tentang kapasiti tempat duduk untuk kumpulan besar.

Mereka yang mencari pembuka selera yang sesuai untuk 'buka puasa' boleh melihat Mahnaz Food, D'Laksa atau bahkan The Food Republic untuk menjamu selera untuk menghilangkan rasa lapar. Mereka yang mencari tempat untuk sekumpulan besar rakan dan keluarga boleh mengunjungi kedai makan seperti Sukiya, Gramdmama's, Seniman dan Mee Hiris China Muslim yang boleh memuatkan semua orang. Bagi penggemar pencuci mulut, Rollney's, Inside Scoop, Perfect Ice, dan Yam Fresh pasti mendapat tempat yang manis itu.

MERIAH SHOPPING


Mereka yang mencari tawaran terbaik untuk merapikan rumah mereka pada musim perayaan ini – kunjungi King Koil Roadshow untuk melihat bingkai katil mewah, tilam premium dan aksesori peralatan tempat tidur dari 24 Mac - 2 April. Roadshow Harvey Norman dari 2 Mac - 9 Mei juga akan menjadi peluang kepada pembeli untuk mendapatkan harga terbaik untuk pelbagai pilihan peralatan elektronik dan elektrik serta kelengkapan rumah dalaman dan luaran.

Bagi penggemar fesyen yang mencari pakaian yang cantik untuk dipakai pada Raya ini, duluKINI, Kashkha, dan DUCK adalah tempat yang sesuai untuk memilih pakaian Raya anda. Jangan lupa untuk menambah aksesori dengan barang kemas yang elegan dan cantik daripada Habib, Swarovski, SK Jewellery atau wangian dan keperluan kecantikan yang menarik daripada Arabian OUD dan Alha Alfa. Lengkapkan penampilan anda dengan sinaran berseri apabila anda melawat salah satu daripada banyak salun kecantikan di Pavilion Bukit Jalil seperti Sothys, Skinz Sanctuary, Hair Tric and Lashility, A-Look dan banyak lagi.

Untuk maklumat lanjut mengenai aktiviti dan promosi ‘Meriah Raya’ Pavilion Bukit Jalil, layari www.pavilion-bukitjalil.com, atau semak kemas kini masa nyata melalui Facebook, Instagram, atau hubungi Khidmat Pelanggan di +603-8092 8888.

SEKIAN

0 Comments

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


Post a Comment

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


Post a Comment (0)

Previous Post Next Post