7,000,000 dan Alhamdulillah

Assalamualaikum dan salam sejahtera


Alhamdulillah, kali ini adalah tentang blog aerill.com. Bulan 7 yang lalu akhirnya tercapai juga angka 7,000,000 untuk pageview blog ini. Sebenarnya beberapa minggu nak siapkan artikel ini tetapi asyik tergendala dan alhamdulillah dapat juga mencuri masa untuk menulis.

Untuk pengetahuan anda, artikel 6,000,000 telah aku tulis pada bulan Disember yang lalu dan alhamdulillah, bulan 7 sudah tercapai angka sejuta seterusnya.




Terima kasih diucapkan kepada semua pembaca yang sudi hadir, membaca artikel yang ada dalam blog ini. Selain itu, tak dilupakan kepada mereka yang sentiasa menyokong blog ini tidak kira dari apa juga segi. Seperti biasa, jutaan terima kasih juga buat rakan-rakan blogger, PR dans ebagainya yang sentiasa memberikan rezeki melalui blog, alhamdulillah.

Mencapai angka 7,000,000 juta bukanlah sesuatu yang mudah. Tambahan pula dimana ketika blogging dikatakn sudah tidak relevan, sedangkan blog adalah satu platform utama untuk mencari info dan menyebarkan maklumat. Tiada perancangan untuk masa depan terhadap blog ini melainkan untuk konsisten menulis artikel dan menyebarkan maklumat. 


SEKIAN

BACA JUGA : 6,000,000





3 Comments

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


Post a Comment

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


Post a Comment

Previous Post Next Post