SMS Guru Disiplin Gila Seks



 Assalamualaikum dan salam sejahtera.
"Seorang pelajar lelaki 13 tahun dari sebuah sekolah di Sentul medakwa bahawa dia telah dicabuli oleh guru disiplinnya selama satu tahun. Selain menjadi seorang guru displin, pelajar itu juga didakwa mempunyai hubungan rapat dengan pelajar itu. Kejadian terbaru berlaku Jumaat lepas apabila pelajar itu dipanggil oleh guru berkenaan supaya membantunya. Pelajar itu lari ke balai polis berhampiran untuk membuat aduan. 
Guru disiplin itu juga sering menggangu seorang guru wanita di sekolah terbabit dan melakukan ganguan seksual. Setelah kejadian itu tersebar, guru wanita tersebut pun membongkarkan rahsia dengan menunjukkan SMS guru disiplin gila seks tersebut." 



Komen angah : Dunia sekarang benar2 diambang kiamat.Apabila maksiat berleluasa.Kadang2 angah tengok sekeliling angah banyak je maksiat yg wujud.Macam tak perlu malu dengan maksiat yg dilakukan.Semua orang macam relaks je.Apa kah ini?? Bila nak agama ISLAM dihina oleh penganut agama lain,mulalah nak melenting..tapi bila diri sendiri dah memalukan orang Islam..buat tak kisah pulak..
Muhasabah diri.Tak semua orang sempurna,tapi carilah kesempurnaan itu.

Sekian 
 

12 Comments

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


Post a Comment

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


Post a Comment

Previous Post Next Post