Michael Ang, Azwan Ali bergaduh lagi??!!



"Tak habis-habis lagi cerita pengarah sensasi Michael Ang dengan pengacara kontroversi Azwan Ali berperang!
Kalau sebelum ini berperang di laman Twitter, kali ni bertambah parah apabila mereka ditemukan dalam program Masterchef Malaysia All Stars (MCMAS).
“Ala…kami gaduh-gaduh manja sahaja dalam MCMAS…tapi, kalau nak tahu atau tidak dakwaan berlaku pertumpahan darah tu, kenalah tengok nanti…Haa..lepas tu nilai sendiri, siapa yang cari gaduh dengan siapa.
“Saya dah malas nak jawab bila orang tanya tentang Azwan Ali…kalau nak tahu pergi lah tanya dia…tapi saya profesional dan tak kisah pun bila diberitahu Azwan Ali ada bersama dalam MCMAS,” katanya ketika ditemui pada Majlis Pelancaran MCMAS baru-baru ini.
Tambah Michael lagi, dia tidak ambil pusing dengan apa yang dikatakan Azwan di laman twitter kerana baginya laman sosial peribadi adalah hak masing-masing.
“Biarlah dia nak kata apa pun…laman twitter dia kan…tak payah lah orang lain nak sibuk-sibuk…dia punya twitter, dia punya sukalah,” ujarnya. " Sumber
Gimik atau sekdar penyeri MASTERCHEF ALL STAR??Hhehe rancangan kegemaran ibu-ibu dan kaum wanita di Malaysia kembali lagi.All Star bermakna daripada semua musim Masterchef akan berentap.Siapa lagi ek?Entahlah.Jangan lupa untuk tgok Mastercheff All StarMCMAS bakal bersiaran pada setiap Sabtu hingga Selasa, jam 9.00 malam secara eksklusif menerusi saluran Ria (104) dan siaran serentak di Maya HD (135), bermula 23 November ini! 
Sekian. 

7 Comments

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


Post a Comment

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


Post a Comment

Previous Post Next Post