Mampukah ??


Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Mampukah angah mencapai misi untuk tahun 2013 nie?? :(
Alhamdulillah rasanya ada yang sudah dicapai,dan ada jugak yang masih belum dicapai.
Antaranya :-
Mendapat 3.50 ke atas /Dean List untuk semester pertama.Alhamdulillah angah berjaya mendapat pointer 3.67 untuk semester pertama dan sekarang angah sedang belajar di semester kedua.
Mendapat 1000 Like untuk fanpage DJH.Alhamdulillah,angah berjaya meng"improve"kan fanpage DJH.Sekarang,angah lebih menggunakan fanpage,daripada membiarkannya sahaja.Kadang-kadang angah cari blog untuk bloglist hanya menggunakan fanpage.
 Belum mencapai 2000 Follower untuk blog DJH.Sekarang Follower angah baru sahaja 1872.masih banyak lagi angka yang diperlukan untuk mencukupkan 2000 Follower.InsyaAllah 2013 masih berbaki beberapa hari sahaja lagi.
Belum mampu membeli clarinet sendiri.Untuk pengetahuan semua,angah memerlukan clarinet sendiri untuk latihan di rumah.Mungkin angah boleh meminjamnya di fakulti,tapi apabila cuti semester,angah tidak mampu untuk bermain clarinet di rumah memandangkan rumah angah di Kedah,manakala Fakulti di Shah Alam.


 
 
 
 

5 Comments

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


Post a Comment

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


Post a Comment

Previous Post Next Post