Smartphone Baru Saya ialah...




Assalamualaikum dan salam sejahtera.


Semalam angah telah membuat satu entri berkenaan sebuah phone baru. Jadi,ini ialah penjelasannya. Alhamdulillah. Setelah angah melakukan survey ke seluruh kawasan dalam bangunan Landmark Central,Kulim, angah tertarik dengan phone Lenovo.
Pada mulanya,penjual tersebut mengesyorkan angah untuk membeli phone OPPO,dan ternyata pada mulanya angah tertarik dengan phone tersebut. Sebab apa? Sebab phone tersebut sangat canggih!! Pelbagai aplikasi canggih dalam phone tersebut. Sampaikan ibu bapa angah turut menyukai phone tersebut.
Apa yang berbeza ialah saiz phone tersebut lebih kecil daripada phone Lenovo yang angah inginkan. Selain itu,harganya yang lebih mahal daripada Lenovo membuatkan angah rasa tak seronok pula. Akhirnya angah memutuskan untuk membeli phone Lenovo A889 bewarna hitam 


Angah rasa harganya pun berpatutan dengan harga di bawah RM500 rasanya ianya sememangnya sesuai untuk angah. Selain itu,angah juga suka dengan Lenovo kerana ramai kawan angah menggunakan phone jenis ini. Jadi,why not?
Buat masa sekarang ini angah masih lagi bereksperimen dengan phone ini. Masih lagi mencari dan menggunakan setiap aplikasi dengan begitu teliti. In shaa Allah nanti angah akan tunjukkan kepada anda phone tersebut. Tapi rasanya sama sahaja phone tersebut sama sahaja rupanya dengan dalam gambar di atas. 
Terima kasih.

Sekian.

8 Comments

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


Post a Comment

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


Post a Comment

Previous Post Next Post