Wajah Baru Blog


Assalamualaikum dan salam sejahtera.


Setelah beberapa jam mengedit beberapa bahagian di dalam blog,akhirnya angah berpuas hati dengan rupa sekarang. Blog DJH kini sudah berwajah baru. Dengan berbekalkan sedikit sahaj ilmu berkenaan kod html,angah berjaya mengubah beberapa bahagian di dalam blog menjadi lebih menarik.
Selain itu,penggunaan warna yang baru,memberikan imej yang lagi fresh ataupun segar di mata angah sendiri. Setakat ini angah berpuas hati dengannya. Sebab apa? Sebab angah berjaya membuat blog yang menepati citarasa angah.Bagaimana dengan anda? 




Sememangnya angah sebenarnya melakuan perubahan dalam blog secara perlahan-lahan. Kerana angah pernah menghadapi masalah pada satu ketika yang dahulu,dimana ketika sedang mengedit satu bahagian,akhirnya semuanya menjadi rosak. Jadi,sejak kejadian itu,angah berusaha untuk meminimumkan perubahan yang boleh dibuat.
Alhamdulillah,akhirnya angah berjaya juga. Mungkin ada beberapa orang diluar sana yang tidak suka dengan warna blog angah,tetapi ada angah kisah?? Yang penting angah suka dengan apa yang angah lakukan dan juga angah berpuas hati.

Sekian. 

15 Comments

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


  1. OK ..Kemas dan menarik ..Mula2 yang Kak Lya perasan WARNA ..heheeh dah tukar warna la blog angah .........

    ReplyDelete
  2. simple itu adlh yg paling menarik.. yehaaa

    ReplyDelete
  3. edit sendiri?rajinnyoooooo :D
    macho design ni,suka!

    ReplyDelete
  4. Oklah nih...yang penting..sesuai dengan citarasa kita. kalau nak puaskan hati semua orang mmg xboleh la..huhu..

    ReplyDelete

Post a Comment

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


Post a Comment

Previous Post Next Post