Chord Lagu - Lagu Popular


Assalamualaikum dan salam sejahtera




Angah ingin membuat satu pengumuman untuk para penggemar muzik di luar sana. Angah akan menghasilkan entry yang mempunyai chord-chord lagu popular masa kini dan juga lagu-lagu yang pernah popular. Sebenarnya , angah sendiri suka mencari chord lagu-lagu yang angah minat. Kemudian angah akan mainkan chord lagu tersebut di piano yang terdapat di fakulti.
Sememangnya angah tak reti main piano , tetapi untuk bermain chord , in shaa Allah angah boleh. Bila mana angah stress sebab perkara-perkara yang lain , angah akan duduk kat piano di fakulti dan  main lagu berdasarkan chord yang angah cari di laman web. Kalau lagu yang angah cari ada , alhamdulillah , tapi kadang-kadang ada yang susah nak cari , sebab tak ada chord lagu tersebut.
Tujuan lain untuk angah hasilkan entri chord lagu adalah apabila angah nak cari chord lagu yang angah suka , tak perlu buka laman web lain, jadi angah jadikan blog sebagai simpanan chord lagu. Bernas bukan?

Sekian. 

2 Comments

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


  1. Angah...pls bg chord gitar lagu2 melayu......

    ReplyDelete
  2. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, resepi dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete

Post a Comment

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


Post a Comment

Previous Post Next Post