Segmen Review Blog Bertuah by www.aerillhassan.com masih berjalan


Assalamualaikum dan salam sejahtera




Alhamdulillah , terima kasih kepada mereka yang telah sudi menyertai segmen ringkas ini. Segmen apa? Masih ramai yang belum tahu tentang segmen review blog ini rasanya. Okay , jadi aku akan jelaskan sekali lagi mengenai segmen ini dan bagaimana segmen ini berjalan.

Tujuan 
Segmen Review Blog Bertuah yang telah dilancarkan pada 12 Februari 2017 bertujuan untuk mencari BLOGGER seramai yang mungkin. Selain dapat mengumpulkan blogger, ia juga untuk mencari blogger dan mengenali blogger baru.
 

 Cara-caranya
Anda perlu ke laman facebook aerillhassan.com , di mana segmen itu hanya berlangsung di laman facebook sahaja. Tidak perlu membuat sebarang entri. Di sana , anda perlu mengikut syarat yang telah diberikan di ruangan POST status tersebut.
    Cara menyertai :-
1. Like page & Follow blog www.aerillhassan.com2. Tinggalkan url LINK BLOG ANDA di ruangan komen status ini sahaja.
3. WAJIB tag 3 rakan anda yang mempunyai BLOG.
4. Selesai.
Semua yang tinggalkan LINK BLOG akan di REVIEW di dalam blog www.aerillhassan.com. Bermakna, semua peserta adalah pemenang segmen ini jika syarat yang telah dinyatakan di atas telah diikut.
Sekian, terima kasih.
Segmen tamat pada 25 Februari 2017. 
 Di atas ini adalah cara-cara menyertai , dan yang paling penting semuanya hanya perlu dilakukan dan TIADA ENTRI BLOG perlu ditulis. Mudah sahaja , hanya perlu TINGGALKAN link blog anda di ruangan komen status tersebut dan tag 3 orang rakan blogger anda di ruangan komen itu juga. 



Bagaimana pemenang di pilih?

Pemenangnya adalah semua yang menyertai segmen ini. Ya , semua blogger yang menyertai segmen review blog ini akan menang. Bermakna , jika anda mengikut syarat-syarat dengan tepat dan betul , maka anda akan tersenarai untuk direview di dalam blog ini.
Siapa yang nak blog di review?
Susah untuk blog kita secara tiba-tiba di review oleh blogger lain , jadi inilah platform yang paling senang untuk anda direview oleh blogger lain , manfaatnya adalah apabila entri review keluar, maka blog anda akan dibaca oleh pembaca blog ini. Selain itu, entri tersebut juga akan di share di google plus , facebook dan lain-lain lagi sekaligus dapat meningkatkan jumlah kunjungan ke blog anda.

Apa lagi tunggu?

Ini lah masanya untuk anda menyertai segmen review blog bertuah. Apa lagi tunggu? Klik mana-mana gambar di atas untuk ke status tersebut , atau KLIK sini untuk terus ke facebook aerillhassan.com

Sekian. 

3 Comments

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


Post a Comment

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


Post a Comment

Previous Post Next Post