Segmen "Hasrul Hassan Bantu Trafik Blog Meroket"


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera

Segmen Hasrul Hassan Bantu Trafik Blog Meroket


Hari ini gempar dengan segmen terbaru daripada blogger famous iaitu saudara Hasrul Hassan. Jadi, tanpa melengahkan masa , aku telah pun sertai segmen ini. Nampak sangat menarik! Kalau lihat pada tajuk segmen pun dah berjaya menarik perhatian kan?

Syarat Penyertaan

Anda hanya perlu penuhkan syarat-syarat di bawah sahaja, bila syarat dibawah dipenuhi, maka nantikan sahaja magik yang membuatkan trafik blog anda meroket tanpa anda sedari ... :) Saya jamin 100% trafik anda akan naik luar biasa selepas join segmen saya ini.

Orait. Nak join? Penuhi syarat berikut ye ...
  1. Peserta mesti ada blog.
  2. Peserta diwajibkan untuk buat satu post ringkas dengan meletakkan banner segmen ini dalam post berkenaan. Banner tersebut mesti link ke blog/post ini.
  3. Dalam post tersebut, sila letakkan satu URL blog post anda yang anda mahukan trafik meroket. 
  4. Wajib untuk LIKE page HASRULHASSAN.COM (klik sekarang dan LIKE)
  5. Wajib untuk LIKE page BISNES ONLINE TANPA MODAL (klik sekarang dan LIKE)
  6. Wajib untuk FOLLOW Google Profile Hasrul Hassan (klik dan FOLLOW)
Syarat selanjutnya adalah kena meletakkan satu url catatan entri yang kita sendiri pilih. Jadi , aku telah memilih entri di bawah ini : - 



Jemput anda semua yang telah join segmen ini untuk lihat entri yang telah dihasilkan ini. Telah dihasilkan pada bulan 1  yang lalu , entri tersebut menceritakan tentang bangunan tertinggi di dunia.
Kepada anda yang nak sertai segmen ini bolehlah klik pada banner di atas. Segmen ini akan tamat pada hari Jumaat 10 Mac 2017 pada jam 12.00 tengahhari. 
Sekian.

 

8 Comments

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


Post a Comment

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


Post a Comment

Previous Post Next Post