Alexa Rank 2.04.2018

Assalamualaikum dan salam sejahtera

Alhamdulillah , pada hari Isnin yang begitu ceria ini , aku ingin berkongsi dengan anda semua berkenaan ranking Alexa. Baru beberapa hari sahaja blog ini berjaya mendapat ranking , setelah beberapa bulan tiada ranking kerana tuan punya blog yang malas nak update entri. Alhamdulillah , ada peningkatan positif dari segi kedudukan.

Global Rank

7,533,583

Rank in Malaysia

42,081

Jutaan terima kasih diucapkan kepada semua para pembaca, blogger, haters dan sebagainya kerana membuka laman blog ini dan membaca kandungannya. Alhamdulillah. Hampir sebulan lebih blog ini kembali aktif semula. Banyak lagi perkara yang telah direncanakan untuk memeriahkan lagi blog ini.

Antaranya adalah bagi bulan April ini , setiap hari akan ada satu atau lebih entri berkaitan Siti Nurhaliza bersempena dengan bulan ulangtahun ke 22 karier beliau. Selain itu, beberapa segmen dan giveaway telah dirancang untuk dianjurkan dalam bulan ini. In shaa Allah.

Di harapkan semoga semua perancangan menjadi dan berjalan lancar. Terima kasih kepada semua yang sudi memberikan komen pada entri-entri yang dihasilkan . Terima kasih.

Sekian.

11 Comments

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


Post a Comment

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


Post a Comment

Previous Post Next Post