"Berat Badan Lebih 60kg, tak payah datang Fashion Show!"- Pengkritik Fesyen Lanjut Usia


Assalamualaikum dan salam sejahtera


Agak kecoh di sosial media mengenai kenyataan seorang pengkritik fesyen yang sudah lanjut usia. Kenyataan yang dikeluarkan di facebook itu ditujukan buat seua orang yang berbadan besar dan mempunyai berat 60kg ke atas.

"Kalau berat badan melebihi 60kg, tak payah lah datang, sebab nya peha awak tu melimpah kat kerusi sebelah kiri dan kanan awak. It's so awkward and uncomfortable for the persons seated next to you!!!

Kenyataan yang dikeluarkan oleh Zaihani Mohd Zain itu sangat mengguris hati mereka yang berbadan besar. Ramai yang kurang senang dengan kenyataan itu yang membawa satu penghinaan terhadap orang yang berbadan besar.

..............................................................................................

Bagi pandangan aku , ianya lebih awkward apabila seseorang dah berusia 60 tahun keatas masih lagi terkinja-kinja di fashion show , masih nak bergelumang dengan industri fesyen apabila usia dah semakin senja. Lebih baik dekatkan diri dengan than sebab kalau tengok dari segi pemakaian itu macam dah tersimpang jauh dari Tuhan sahaja.

Sekian.

P/S : Berat badan aku pun dah lebih 60 kg.

7 Comments

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


  1. mungkin dia nak publisiti jer tu tapi sadisnya bila orang bahaskan dia balik..

    P/S..terasa gak sbb Umi pun 60kg keatas..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. mungkinlah publisiti.. sekarang ni senang je nk dpt publisiti , buat statement merapu..

      Delete
  2. sha mula mula baca pun macam WHATTTT? memang fashion show tu untuk orang cekedeng je ke heh

    ReplyDelete

Post a Comment

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


Post a Comment

Previous Post Next Post